![]() |
Citaat:
Zie de link die ik gaf. Ik heb geen goesting meer om te discussiëren met Sus. Jij had ten andere ook geen goesting meer om te discussiëren met mij. Je gaf dit enige tijd geleden aan. Waarom begin je dan herhaaldelijk tegen mij? |
Citaat:
Citaat:
Dat belet mij evenwel niet om de rest van de topic te volgen. |
Citaat:
De discussie ontlopen zoals je nu weer opnieuw probeert te doen; dit keer door te insinueren dat ik iemand anders zou zijn. Ik heb al veel rare, ronduit bizarre smoezen van je gezien, tot en met het jezelf achter het forumreglement verschuilen aan toe, en dacht dat het niet erger kon. Ik heb me daar zo te zien in vergist, want het kan helaas wel erger en lager. Ik vind het verbijsterend zoals jij je hier laat kennen. |
Esperanza, Macciavelli, ik vind dat u beiden mij nu voldoende besproken hebt, terwijl ik toch niet het onderwerp ben.
Toevallig ook iets on topic te vertellen? |
Citaat:
Nu is enkel nog wachten op jòuw eerste zinnige bijdrage in dit debat... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf hanteren wij deze vuistregels:http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 Volgens het onderlijnde ook hoogstwaarschijnlijk haatzaaien. Hangt er van af hoeveel "veel". |
Citaat:
En waarom is het "ook hoogstwaarschijnlijk haatzaaien"? Zegt het begrip "context" jou iets? |
Dank je artisjok. Ik ben benieuwd naar Maarten's reactie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet als je er een religieus sausje over kapt. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij/zij zoekt ruzie. |
Citaat:
Het punt is dat jullie nooit met gelijke maten en gewichten willen werken. De vlaams nationalisten zijn de calimero's maar wie is er hier het eerst om klacht in te dienen tegen een politiek forum? Is het op deze manier dat men elke vorm van discussie wil vermijden? |
Citaat:
Ik wens niet om elke vorm van discussie te vermijden. Ik vind wel dat die discussie aan enkele voorwaarden moet voldoen. Ik heb me dan ook akkoord verklaard met het forumreglement toen ik me hier registreerde. Ik zie daarin niets staan die enige vorm van discussie verhindert. Integendeel. Ik zie er wel enkele punten die de discussie bevordert. Bijvoorbeeld beleefdheid, geen persoonlijke aanvallen, niet schelden. (Indien het consequent wordt toegepast) |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren zei ik nog: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zeg artisjok, hoe zou jij jouw insinuaties aan mijn adres willen karakteriseren? Hoe zou jij het aanspreken van iemand met de naam van een banneling willen noemen? Als een "discussie" misschien? |
Kleinzielige Jurgen:
Waarom, beste Jurgen, klaag je de belgische staat niet aan? Zij hebben aangezet tot racisme door hier horden vreemdelingen naar hier te lokken en dan hun handen ervan af te trekken. Zij hebben racisme uitgelokt door de brave burger op te schepen met de overlast en criminaliteit van deze vreemdelingen,in plaats van de gewone mensen die hun gedacht eens zeggen tot racisten te promoveren. Een kleinzielige, misplaatste, laffe aantijging van uwentwege tegen het uiten van een spontane menselijke reactie .
|
Citaat:
Het orkest speelt door op de titanic. |
Natuurlijk gebeuren er hier racistische uitlatingen.
So what? Lees ze niet of reageer er met discussie op, in plaats van zoals zielige lagereschoolkinderen naar moderatie of overheid te hollen in de hoop dat er een strafje uitgedeeld wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of is het racistisch om een MENING te hebben? (ik hou niet van zelfontplofbaren in mijn appartementsblokje). Jij mag je gerust laten omringen door plofmoslims hoor, ik ga je helemaal niet tegenhouden. |
Er zijn mensen die elke avond onder hun bed kijken. De kans is groot dat er een Vlaams racistje zit. Vergeet ook niet in de kleerkast te kijken. Je moet zeker zijn, want eenmaal als je slaapt ben je gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is maar hoe je het bekijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je beschuldigt hier de moderatie van racisme. In hun plaats gooide ik jou er stante pede af en een klacht wegens laster en eerroof erachteraan. Sinds de racismewetten is het onterecht beschuldigen van racisme ook niet meer zo onschuldig... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be