Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Banmeldingen II (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171657)

Eduard Khil 10 januari 2016 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7957593)
... juist ja. Dat wist 'k nog niet.

Rudy 10 januari 2016 16:19

Forumclown

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7957591)
trolololo

Khil. Je rol als forumclown begint vervelend te worden.

Rudy 10 januari 2016 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soske Panda (Bericht 7957589)
Ik zou het niet weten, ik beperk me steeds tot één.

je bent niet de enige.

Eduard Khil 10 januari 2016 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7957740)
Khil. Je rol als forumclown begint vervelend te worden.

Vrijheideerst 10 januari 2016 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7957747)

Rudy zaagt nu eenmaal graag; zijn houtzagerij ging failliet door slechte investeringen in Polen.

Another Jack 10 januari 2016 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7957806)
Rudy zaagt nu eenmaal graag; zijn houtzagerij ging failliet door slechte investeringen in Polen.

Kon jij hem niet helpen met Europees geld?

Eduard Khil 10 januari 2016 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7957809)
Kon jij hem niet helpen met Europees geld?

https://www.youtube.com/watch?v=HiLKVdNJt_o

Vrijheideerst 10 januari 2016 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7956545)
Geloof toch die andere jaak niet, want die steeds terugkerende banneling is niet "de kleine" of B2BW wat hij je probeert wijs te maken of zelf gelooft, en jij ook gelooft.
:roll:
Totaal niet.

Zegt u nu dat Andere Jaak oneerlijk is?

Anitta 10 januari 2016 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7957291)
ik heb zelfs een pc op de wc

t'ja

non-conformist 10 januari 2016 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7940397)
Voor dubbelnicks heeft de moderatie meestal onomstotelijk bewijs in de vorm van een IP-Adres.

Uw uitleg is dus gewoon wat wild om u heen schoppen.

Daar geloof ik geen barst van. Dit is best te omzeilen als je echt zou willen.

Je moet eens gaan kijken naar de ledenlijst en ze rangschikken op datum van registratie. Er zijn vrijwel geen nieuwe leden meer en degene die er staan hebben gewoonlijk maar een paar posts.

Ik denk dat de mods hier een vuil spelletje spelen. Misschien zijn ze een bepaalde politieke mening het leven hier zuur aan het maken.

Overigens liet ik een kennis van mij, die overigens absoluut geen interesse had in politiek eens zichzelf registreren en een paar keer wat posten. Op zich niets wereldschokkends en al helemaal niets dat niet door de beugel zou kunnen (waren dat op voorhand overeengekomen). Binnen een paar dagen werd ie al geband.
En voor je het mocht denken : nee het was niet met mijn PC en IP adres en werd effectief door iemand anders gedaan vanop een andere PC.

Geeft je te denken.

Eduard Khil 10 januari 2016 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 7958256)

Je moet eens gaan kijken naar de ledenlijst en ze rangschikken op datum van registratie. Er zijn vrijwel geen nieuwe leden meer en degene die er staan hebben gewoonlijk maar een paar posts.

Ik denk dat de mods hier een vuil spelletje spelen. Misschien zijn ze een bepaalde politieke mening het leven hier zuur aan het maken.

Overigens liet ik een kennis van mij, die overigens absoluut geen interesse had in politiek eens zichzelf registreren en een paar keer wat posten. Op zich niets wereldschokkends en al helemaal niets dat niet door de beugel zou kunnen (waren dat op voorhand overeengekomen). Binnen een paar dagen werd ie al geband.
En voor je het mocht denken : nee het was niet met mijn PC en IP adres en werd effectief door iemand anders gedaan vanop een andere PC.

Geeft je te denken.

dan moet die kennis van u maar geen linkse extremistenpraat hier komen posten hé :lol:

non-conformist 10 januari 2016 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7958259)
dan moet die kennis van u maar geen linkse extremistenpraat hier komen posten hé :lol:

Je ongelooflijke intelligentie verrast me...zoals altijd : het was namelijk geen linkse extremistenpraat.

Eduard Khil 10 januari 2016 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 7958270)
Je ongelooflijke intelligentie verrast me...zoals altijd : het was namelijk geen linkse extremistenpraat.

wil je nu zeggen dat ik dom ben?

IanVD 11 januari 2016 00:13

Citaat:

Geeft je te denken.

Toch raar dat uw vriend direct werd verbannen vanwege een 'neutrale' mening, maar u het hier al 2 jaar volhoudt. :roll:

zonbron 11 januari 2016 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7957603)
Technisch totaal achterhaald. Een nieuwe account na een ban volstaat, liefst niet op hetzelfde ip.
Sommigen vinden het nu eenmaal leuk om zich kunstmatig anders voor te doen. Kunstenaars, theatermensen doen dat ook.
Wie regelmatig dit forum bezoekt heeft dit ook vlug door.

Iedereen kan zijn ip kiezen en veranderen. Dat betekent dus VRIJHEID.

Het spijt me niet. Deze post van U is dikke zever.

zonbron 11 januari 2016 00:26

Citaat:

Geeft je te denken.

Geband met reden dus. Next...

Wapper 11 januari 2016 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7958346)
Iedereen kan zijn ip kiezen en veranderen. Dat betekent dus VRIJHEID.

Het spijt me niet. Deze post van U is dikke zever.

Qua onzin kan dat tellen... :rofl:
Post hier uw IP eens voor en na uw "vrije" IP-keuze?

Karel Martel B 11 januari 2016 21:58

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7957816)
Zegt u nu dat Andere Jaak oneerlijk is?

Karel Martel B 11 januari 2016 22:02

3 Bijlage(n)
Citaat:

Ik denk dat de mods hier een vuil spelletje spelen.

non-conformist 12 januari 2016 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7958337)
Toch raar dat uw vriend direct werd verbannen vanwege een 'neutrale' mening, maar u het hier al 2 jaar volhoudt. :roll:

Tja, toch ook raar dat U het hier vol houdt met al die intelligente praat

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be