![]() |
Ik ga binnenkort verhuren.
Hoe hou ik nare huurders weg ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al de rest is uitschot die uw boel gaat omwonen en kapot staken. |
Citaat:
|
Citaat:
:roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Geen huisdieren in mijn kot.
Behalve kittens, want kittens zijn �*ltijd schattig |
Citaat:
tot ze neffens de pot kakken ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of hoe een negeerfunctie een draad terug leesbaar kan maken.
|
Citaat:
Voor mij ben je van de Mount Everest van de waardevolle forummers afgetotterd toen je publiekelijk beweerde - net zoals de Lavaspuwer deed (die overigens helemaal geen waardevolle forummer was of is) dat mijn kinderen mij niet willen zien. Démenti: mijn kinderen willen me wel degelijk zien. Waarom zouden ze me anders komen opzoeken op mijn eiland? De waarheid is dus heel anders. Even erg is dat zulke persoonlijke laster niet afgestraft wordt. Het is maar best dat je verdwenen bent, moet ik je niet op mijn negeerlijst vlammen. |
Citaat:
|
Het is een beetje lang geleden, maar van 1945 tot 1970 onder een lekkend plastic golfplaten dak geleefd, ja, zoals in de beroemde favellas, dat de eigenaar (een rijke beenhouwer) niet wou vervangen. Ik was ook de huurder niet, dat waren mijn moeder en mijn grootmoeder samen. Gedeelde golfplaten zijn goedkopere golfplaten. Maar kom, helemaal off topic is het toch ook niet.
Ik vertel het des te liever, daar mijn moeder liever verhaaltjes vertelde aan mijn kleinkinderen in de trant van "geld was nooit een probleem"... |
*favelas
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be