![]() |
|
Citaat:
|
De volgende om te scheren: Pandanoia :lol:
|
PandaKakBroek is zonet aangetreden
|
Pandasoc registreerde zich, kreeg direct een ban, 0 berichten :lol:
http://forum.politics.be/member.php?u=42422 die krijgt echt graag stampen onder zijn gat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gratis sokken!
|
Onze panda..... is zo "dom" om telkens in dezelfde trend een nieuwe naam aan te maken.
Hij is blijkbaar iets slimmer geworden. Maar door zijn schrijfsels valt ie weer door de mand. Triestig om zo'n bestaan te leiden. Het is een echte aandachtshoer geworden die ze tegen zichzelf zouden moeten beschermen. Beep me up Scotty! |
Onze panda..... is zo "dom" om telkens in dezelfde trend een nieuwe naam aan te maken.
Hij is blijkbaar iets slimmer geworden. Maar door zijn schrijfsels valt ie weer door de mand. Triestig om zo'n bestaan te leiden. Het is een echte aandachtshoer geworden die ze tegen zichzelf zouden moeten beschermen. Beep me up Scotty! __________________ |
kan er een lijst van bijgehouden worden? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
of we vragen aan pintofex zijn lijst met gebande namen tadaa! |
Citaat:
|
Citaat:
Toch bizar dat je de kakker zit te verdedigen. Is het misschien jouw dubbelnick ? Ik had je eerlijk gezegd intelligenter ingeschat. Niet dus.:lol Maar aangezien het je dubbelnick is ga ik je op negeer zetten. Bye. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht gewoonweg dat je er wel ervaring in had, aangezien je het zo accuraat kon beschrijven. mijn tip: hou je tenen in bedwang, bij haast elke virtuele stap op dit forum werpen ze zich onder onder iemands voeten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be