Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

manta 22 juni 2011 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5521932)
Dat het discriminerend is tegenover de Joden.

"Joden en democratie gaan niet samen."

En als dit dus niet anti-Semitisch is, dan mag ik mijn woordenschat eens dringend bijpassen.

Dat zeiden ze van het VB ook en kijk nu eens ... ;-)

Oblique 22 juni 2011 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5521941)
Dat zeiden ze van het VB ook en kijk nu eens ... ;-)

Ik zie niks.

manta 22 juni 2011 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5521947)
Ik zie niks.

Neen,extreem linkse fascisten zien enkel de binnenkant van hun oogkleppen ... Wij democratische Vlamingen hebben een veel ruimere kijk op de wereld... :-D

Oblique 22 juni 2011 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5521969)
Neen,extreem linkse fascisten zien enkel de binnenkant van hun oogkleppen ... Wij democratische Vlamingen hebben een veel ruimere kijk op de wereld... :-D

Een marginaal ongeschoold groepje kan je maar best negeren. Laat staan regeren.

manta 22 juni 2011 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5521973)
Een marginaal ongeschoold groepje kan je maar best negeren. Laat staan regeren.

Tssss... 't Is je eerste discriminerende uitspraak niet op het forum, nog een hoop beledigingen geven maakt je al helemaal onpopulair...8-)
Kijk, weet je wat het probleem is? Forummers als jij , die om de één of andere reden te fanatiek al wat rechts is haten en dat dan nog eens laten voorgaan op een gezonde discussie ... U bent een hater, en haters geraken niet aan oplossingen ...
Gelukkig zijn er nog linksgezinde mensen die WEL op een normale manier kunnen praten.

djimi 22 juni 2011 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5521901)
...

Een pil teveel gepakt dat ge de kluts kwijt bent of zo???

Neen.

"FIFY" is zo'n typische Internet-gebruikers-afkorting, betekent "fixed it for you", en wordt hier door "Alboreto" aangewend om u er op te wijzen dat hij in het geciteerde berichtje een kleine aanpassing heeft aangebracht.

Meer dan dat is er niet aan de hand.

manta 22 juni 2011 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 5521984)
Neen.

"FIFY" is zo'n typische Internet-gebruikers-afkorting, betekent "fixed it for you", en wordt hier door "Alboreto" aangewend om u er op te wijzen dat hij in het geciteerde berichtje een kleine aanpassing heeft aangebracht.

Meer dan dat is er niet aan de hand.

Kende ik weeral niet. :oops:

Merci;-)

Oblique 22 juni 2011 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5521982)
Tssss... 't Is je eerste discriminerende uitspraak niet op het forum, nog een hoop beledigingen geven maakt je al helemaal onpopulair...8-)
Kijk, weet je wat het probleem is? Forummers als jij , die om de één of andere reden te fanatiek al wat rechts is haten en dat dan nog eens laten voorgaan op een gezonde discussie ... U bent een hater, en haters geraken niet aan oplossingen ...
Gelukkig zijn er nog linksgezinde mensen die WEL op een normale manier kunnen praten.

Ik ben ook rechts. En links. En ertussen. Soms extreem, soms niet.

Just stating the obvious. VB wil trouwens niet meer zijn dan een oppositiepartij.

Haten, ver van. Laat die maar roepen in donkere kerkers waar niemand hen hoort. Niemand heeft daar last van.

Eigenzinnig 22 juni 2011 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5521999)
Ik ben ook rechts. En links. En ertussen. Soms extreem, soms niet.
Just stating the obvious. VB wil trouwens niet meer zijn dan een oppositiepartij.

Haten, ver van. Laat die maar roepen in donkere kerkers waar niemand hen hoort. Niemand heeft daar last van.

Bert Anciaux ? 8O8-)

Oblique 22 juni 2011 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5522001)
Bert Anciaux ? 8O8-)

Ken ik niet.

djimi 22 juni 2011 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5521988)
Kende ik weeral niet. :oops:

Merci;-)

NP (no problem)

YAW (you are welcome)

Die zult ge hier: http://www.internetslang.com/ ook wel vinden, vermoed ik.

Het blijkt dat er ondertussen al méér dan 6500 van die dingen zijn.

Ter vergelijking:

http://en.wikipedia.org/wiki/Basic_English

2000 woorden kennen is daarvoor al voldoende!

Fieseler 22 juni 2011 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5521969)

:lol:

artisjok 22 juni 2011 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5521907)
ik hoef niks te vragen: ik ben niet degene die hier vanalles uit mijn duim zuigt en dat als "citaat" neerpleurt, terwijl de rest van de post niet "geciteerd" wordt.

Jij bent het die beweerde dat ik de OP weergaf volgens wat ik dacht dat er ooit stond.
Jij bent het die niet begrijpt "Hoe kan je letterlijk citeren als de post is verwijderd?"

Eigenzinng geeft woordelijk hetzelfde citaat is dat niet voldoende als bewijs?

Fieseler 22 juni 2011 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5521999)

Of u vergist zich of u bent een slachtoffer van het cordon mediatique of u bent van slecht wil...één ding staat vast: u heeft ongelijk.

At your service

Cynara Cardunculus 22 juni 2011 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5522020)
Jij bent het die beweerde dat ik de OP weergaf volgens wat ik dacht dat er ooit stond.
Jij bent het die niet begrijpt "Hoe kan je letterlijk citeren als de post is verwijderd?"

Eigenzinng geeft woordelijk hetzelfde citaat is dat niet voldoende als bewijs?

Ik noteer dat bij een volgende discussie ik enkel een zinnetje tussen aanhalingstekens moet zetten, voorafgegaan door de tekst "ik citeer" en dan ben ik van het constante gezeur over LINK!!!! QUOTE !!!! vanaf?

Dit is alvast reusachtig goed nieuws!

Kan je trouwens even het "citaat" van Eigenzinnig "citeren" of heb je daar wèl een LINK! + QUOTE! van?

Oblique 22 juni 2011 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5522023)
Of u vergist zich of u bent een slachtoffer van het cordon mediatique of u bent van slecht wil...één ding staat vast: u heeft ongelijk.

At your service

http://www.youtube.com/watch?v=kAxi21RzkTI

Vanaf minuut 4. Dewever VS Dewinter :lol:

artisjok 22 juni 2011 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5522043)
Ik noteer dat bij een volgende discussie ik enkel een zinnetje tussen aanhalingstekens moet zetten, voorafgegaan door de tekst "ik citeer" en dan ben ik van het constante gezeur over LINK!!!! QUOTE !!!! vanaf?

Dit is alvast reusachtig goed nieuws!

Wat doet er je denken dat je geen bron en link zou mogen geven in de mate van het mogelijke?
Citaat:

Kan je trouwens even het "citaat" van Eigenzinnig "citeren" of heb je daar wèl een LINK! + QUOTE! van?
Vind jij in je eentje post #927 niet?
http://forum.politics.be/showthread....76#post5521876

Fieseler 22 juni 2011 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 5521923)
Ze hebben daar bij het cgkr een copy van het hele forum mijn gedacht.;-)
Volgens mij werkt die hele clan er.
Beweringen dat er bij haar 16 nationaliteiten werken bv, waar ergens werken zoveel nationaliteiten?
Zelfde ip voor nen hoop uit de linkse clan.
Ze weten alles van elkaar.
Suquar beweerd dat ze cgkr heel goed kent.
Komt er ene in moeilijkheden zijn ze er plots allemaal enz. enz.
Ik krijg echt het vermoeden dat ze van daaruit gewoon dit forum naar de boem willen helpen.

Die idee heb ik inderdaad ook al een tijdje...
Ik heb hier al veel van de pot gerukte dingen gezien met als gevolg dat ik begon te twijfelen of er geen duistere macht achterzat...

Wat is het CGKR: een parastatale die door het establishment is opgericht om het Vlaams Blok en bij uitbreiding het rechtse denken te verbieden.
Verhofstadt die aan de wieg van dat gedachtenpolitiecentrum stond heeft ooit gezegd: "men kan mijn succes afmeten aan de achteruitgang van het Vlaams Blok".
Welnu: deze uitspraak is legendarisch geworden omdat dat ongeveer het enige is in zijn beleid waarover Verhofstadt niet heeft gelogen.
Hij werd door Vlaanderen uitgebraakt en het Vlaams Blok haalde een kwart van de stemmen.
Gisteren werd het Vlaams Belang trouwens door het allerhoogste gerechtsorgaan van België volledig gerehabiliteerd.
Ik dwaal af....
Terug naar het CGKR: het feit dat de mensen van die peperdure antidemocratische machine geen strobreed werden in de weg gelegd om een partij te "pakken" en zij zelfs op hun wenken werden bediend door vijf wetswijzigingen om de bewuste partij toch maar te kunnen veroordelen is in hun ogen een bewijs van onaantastbaarheid.
Waarom zouden zijn zich nu moeten inhouden om een forum zoals het onze niet te flooden met racistische of pseudo racistische bull shit teneinde dan daarna, uiteraard zwaar gedocumenteerd met hun eigen inbreng, klacht neer te leggen?

Als men de stank van corruptie opmerkt die opstijgt uit de diepe catacomben van de Belgische politiek getuigt deze backstabbing geeneens van een uitzonderlijke perfiditeit naar Belgische maatstaven.

Fieseler 22 juni 2011 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5522060)
http://www.youtube.com/watch?v=kAxi21RzkTI

Vanaf minuut 4. Dewever VS Dewinter :lol:

ik ben niet zeker dat u wel de bedoeling heeft om een punt te maken...daarom zal ik ook niet vragen of u er eentje hebt...

daiwa 22 juni 2011 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5522205)

Wat is het CGKR: een parastatale die door het establishment is opgericht om het Vlaams Blok en bij uitbreiding het rechtse denken te verbieden.

En hoe het er in dat hypocriet spionnencentrum aan toegaat weten we nu ook al.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=156832

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be