Fieseler |
22 juni 2011 19:10 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer
(Bericht 5521923)
Ze hebben daar bij het cgkr een copy van het hele forum mijn gedacht.;-)
Volgens mij werkt die hele clan er.
Beweringen dat er bij haar 16 nationaliteiten werken bv, waar ergens werken zoveel nationaliteiten?
Zelfde ip voor nen hoop uit de linkse clan.
Ze weten alles van elkaar.
Suquar beweerd dat ze cgkr heel goed kent.
Komt er ene in moeilijkheden zijn ze er plots allemaal enz. enz.
Ik krijg echt het vermoeden dat ze van daaruit gewoon dit forum naar de boem willen helpen.
|
Die idee heb ik inderdaad ook al een tijdje...
Ik heb hier al veel van de pot gerukte dingen gezien met als gevolg dat ik begon te twijfelen of er geen duistere macht achterzat...
Wat is het CGKR: een parastatale die door het establishment is opgericht om het Vlaams Blok en bij uitbreiding het rechtse denken te verbieden.
Verhofstadt die aan de wieg van dat gedachtenpolitiecentrum stond heeft ooit gezegd: "men kan mijn succes afmeten aan de achteruitgang van het Vlaams Blok".
Welnu: deze uitspraak is legendarisch geworden omdat dat ongeveer het enige is in zijn beleid waarover Verhofstadt niet heeft gelogen.
Hij werd door Vlaanderen uitgebraakt en het Vlaams Blok haalde een kwart van de stemmen.
Gisteren werd het Vlaams Belang trouwens door het allerhoogste gerechtsorgaan van België volledig gerehabiliteerd.
Ik dwaal af....
Terug naar het CGKR: het feit dat de mensen van die peperdure antidemocratische machine geen strobreed werden in de weg gelegd om een partij te "pakken" en zij zelfs op hun wenken werden bediend door vijf wetswijzigingen om de bewuste partij toch maar te kunnen veroordelen is in hun ogen een bewijs van onaantastbaarheid.
Waarom zouden zijn zich nu moeten inhouden om een forum zoals het onze niet te flooden met racistische of pseudo racistische bull shit teneinde dan daarna, uiteraard zwaar gedocumenteerd met hun eigen inbreng, klacht neer te leggen?
Als men de stank van corruptie opmerkt die opstijgt uit de diepe catacomben van de Belgische politiek getuigt deze backstabbing geeneens van een uitzonderlijke perfiditeit naar Belgische maatstaven.
|