![]() |
Citaat:
Je kan toch zelfstandig een vraag formuleren. |
Citaat:
Nuja, in het geval je echt aan acute amnesie blijkt te lijden, hier nogmaals de vragen waarop ik, en gezien de reacties in dit topic ook een aantal anderen, graag een antwoord van je tegemoet zien: Citaat:
Citaat:
Mocht je er gewoonweg geen zinnig antwoord op hebben, hetgeen ik niet onwaarschijnlijk acht, omdat je, ik noem maar wat, enkel je eigen onderbuikgevoelens ventileerde bijvoorbeeld, heb dan in elk geval de intellectuele moed en het respect voor je discussieparter(s) om dat zonder verder dralen toe te geven. |
Citaat:
Citaat:
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=rampetampen Paulus toch! ;-) |
Citaat:
Ik weiger om jou te antwoorden. Zoals ik je eerder al vertelde; ik heb geen goesting om met jou te discussiëren. Net als ieder andere forumgebruiker mag ik zelf kiezen op wiens post ik reageer en wiens post ik negeer. Ik kan niet uitleggen waarom ik geen goesting heb om met jou te discussiëren; omdat ik dan het forumreglement zou overtreden. |
Eerst weiger je systematisch om op gestelde vragen antwoord te geven, en daarna, wanneer anderen, in dit geval Paulus, op dezelfde vragen ook graag een antwoord van je willen zien, doe je alsof je niet weet over welke vragen het zou gaan. Is dit wat jij verstaat onder: "Ik ben hier aanwezig om te discussiëren"?
Nuja, in het geval je echt aan acute amnesie blijkt te lijden, hier nogmaals de vragen waarop ik ook graag een antwoord van je tegemoet zou willen zien: Citaat:
Citaat:
Mocht je er gewoonweg geen zinnig antwoord op hebben, hetgeen ik niet onwaarschijnlijk acht, omdat je, ik noem maar wat, enkel je eigen onderbuikgevoelens ventileerde bijvoorbeeld, heb dan in elk geval de intellectuele moed en het respect voor je discussieparter(s) om dat zonder verder dralen toe te geven. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Lijkt me perfect te passen. De vraagsteller heeft een voorkeur voor 'eigen volk' en daar is in principe niets mis mee, maar het is wel racistisch. Zolang hij niet ageert op die voorkeur en actief mensen begint te weren uit zijn omgeving die daar rechtmatig mogen zijn, is hij zelfs niet strafbaar. Maar het blijft racistisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Als een "voorkeur hebben" racistisch is volgens jou, en dat is het, zo blijkt uit jouw argumentatie, of wat daarvoor door moet gaan, dan is zowat alles wat iedereen dag in dag uit doet racistisch. Jij bent voor Standard en niet voor Genk: racisme! Jij ziet liever je eigen kinderen dan die van je buren: racisme! Jij koopt liever je groenten bij groenteboer A dan bij groenteboer B: racisme! Jij bent liever een Belg dan een Vlaming: racisme! Als moslims hun koran indachtig geen vrienden met ongelovigen willen worden: racisme! Als je als man liever een vrouw hebt dan een andere kerel: racisme! En ga zo maar tot in het oneindige door. Heb je echt geen betere uitleg? Want zomaar in het wilde weg "racisme" roepen, is natuurlijk wel een stuk makkelijker en goedkoper dan daadwerkelijk racisme aantonen. |
Citaat:
En dan nu een antwoord graag? Paulus. |
Citaat:
Bedankt voor de rechtzetting. :thumbsup: Paulus. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
@Paulus (en eventuele anderen die ook graag een antwoord van artisjok op die vragen zouden willen hebben):
Copypaste gerust mijn vragen en stel ze aan artisjok. @artisjok: Heb je al het relevante gedeelte van het forumreglement gevonden dat aan jou verbiedt mij uit te leggen waarom je geen goesting hebt om met mij te discussiëren? Of ga je liever op zoek naar een andere, nog goedkopere smoes om maar niet te hoeven antwoorden? |
Citaat:
Er is toch nog volk genoeg op dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dan wordt er ook verwacht dat je die 'stelling' kan staven. Je eerdere 'uitleg' en de 'poging' van alboreto waren maar povertjes. Probeer 't nog eens, want je geloofwaardigheid zakt naar ongekende diepten met de seconde. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder is er inderdaad genoeg volk op dit forum, maar er is slechts één artisjok die bepaalde uitspraken heeft gedaan die ik graag door diezelfde artisjok toegelicht zou zien worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel spijtig dat iedere discussie zo verknoeit wordt. De theorie van de posts op niveau die aanstekelijk zouden werken blijft theorie. |
Citaat:
Citaat:
Dat riekt wel een beetje naar kwaadwillige misinterpretatie, vind je ook niet, artisjok? |
Citaat:
Nu, vind ik het wel aangenamer discussiëren nadat ik de raad van Maarten en enkele mods heb opgevolgd en een paar rabiate racisten, precies een suske en wiske boek (pun intended), op de negeerlijst heb gezet. |
Citaat:
|
Citaat:
De theorie dat posts op niveau aanstekelijk werken, klopt wel degelijk. Zo was duidelijk te zien dat het topic dat iemand van de forumleiding als goed voorbeeld daarvan aanhaalde, en waar jij naar eigen zeggen uit weggebleven bent, dan ook een zeer sereen topic was, waar een prima discussie tussen voor- en tegenstanders gaande was, totdat... A. met zijn interventies kwam. Vanaf dat ogenblik kelderde het niveau meteen. |
Citaat:
Mensen doen 'n poging om met jou of alboreto in discussie te gaan, je mening, visie te leren kennen en dan krijg je antwoorden als; Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kan je me aantonen in welke post, welke zin zelfs, 'n discussie zou moeten voorstellen? Ik ga verder; Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar wordt er in elk van die posts, zinnen, over 't eigenlijke onderwerp gediscussieerd, w�*�*r??? Koop 'n spiegel sjok en laat alboreto meekijken! |
Citaat:
:roll: Paulus. |
Citaat:
De draad w�*s inderdaad sereen en verliep op volwassen toon totdat...ja juist...'t 'n suske & wiske boekje wèrd... Spiegel! Bovendien heb je nog steeds niet uitgelegd w�*e die rabiate 'racisten' zijn en w�*t hen tot rabiate 'racisten' maakt! Let op voor die spagaat... |
Citaat:
Je aanklachten tegen dat vermeende "racisme" worden er in elk geval niet geloofwaardiger op. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Maar dat wist je al en iederéén die kan lezen. Jammer. Jammer dat mensen die menen zoveel hoger te staan op de morele ladder, zo denigrerend en uit de hoogte tegen anderen menen te moeten doen, zelfs beschuldigingen �* volontè over rabiate racisten uiten en ze niet kunnen duiden, en dat 'n 'discussie' durven noemen! |
Citaat:
Toch voel ik ergens aan dat zij het weldegelijk goed bedoelt en daarom verdient ze ergens toch nog wel wat respijt. Niemand is volmaakt. Maar iedereen verdient wel een tweede kans. Ikzelf ben ook niet perfect weet ik wel, maar als ik een fout maak, heb ik wel voldoende respect om dat ook toe te geven + bijpassende verontschuldigingen. En ik ga er in tegenstelling tot Artisjok niet prat op dat ik elke mening respecteer. Het zou mooi zijn als Artisjok dat ook eens kon doen. Ze zou stijgen in mijn achting en wellicht in de uwe ook. Tenminste, dat denk ik toch. Paulus. |
Citaat:
"The fool doth think he is wise, But the wise man knows himself to be a fool"! |
Citaat:
Eentje die ik zal trachten te onthouden. Paulus.+ |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Op geen enkele van die posts ben jij ingegaan. Werden zelfs stuk voor stuk zorgvuldig genegeerd. Geen goesting? Ook verboden door het forumreglement (sic)? Of waren deze eenvoudigweg té confronterend en/of niet te weerleggen? Té moeilijk misschien? In plaats hiervan blijf je iedereen maar om de oren slaan met racisme hier en racisme daar. Enige verduidelijking is evenwel teveel gevraagd. Voor iemand die beweert hier louter aanwezig te zijn om te discussieren sla je toch maar een pover figuur. Veel geloofwaardigheid heb je niet (meer) over. Citaat:
Weet je, min of meer tot "hetzelfde kamp" behorend heb ik jou steeds behoorlijk wat krediet gegeven. Deze topic toont evenwel perfect aan dat het jou louter om het flooden en trollen gaat. Discussies, die naam waardig, zijn aan jou niet besteed. Idem dito wat die kloon van jou betreft. Bizar dat vrijwel iedere topic waarin jij opduikt steevast uitdraait op gekibbel om jóuw persoon. Indien het jou louter om persoonlijke aandacht te doen is, ga dan op zoek naar een ander forum of start een blog. Maar doe jezelf een plezier en hou aub op met halsstarrig te beweren dat jij hier bent om te discussiëren. |
800 posts terug :
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be