![]() |
Citaat:
Lees de studie eerst eens, daar wordt mooi uitgelegd voor welke groepen er een representatief aantal leerlingen meededen aan de tests, en voor welke zij geen besluiten kunnen trekken. Het gaat hier nog altijd over test, om in te schatten wat de kennis is van de leerlingen, het gaat niet over een referendum of enquete waarbij naar een mening gevraagd wordt. |
Maar wie zijn de mensen die er zijn bijgekomen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Aan die zin zal ik nog eens denken de volgende keer dat ik door Marrakech aan de Zenne rij.:lol::lol::lol: |
Citaat:
Indien de wet niet voldoet kan elk parlementslid een wetsvoorstel indienen (en de regering een wetsontwerp) |
Citaat:
alleen referenda zijn dat en al de rest is natte vinger werk, waarop zeker géén wetten en of wat dan ook van maatregelen kunnen genomen worden!! Weet u het nog toen de sossen en aanhangsels wetten hebben gebrouwen om het Vlaams Belang te kunnen kelderen, deze wetten betekenen hunne ondergang, wat tijdens de laatste verkiezingen zéér duidelijk is geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
Louis Toback heeft ooit eens verklaard dat hij zolang de Sp.a zal leven er géén sprake zal zijn van referenda te houden. Dus wat u zegt is op z'n minst leugenachtig. De Christelijke richting is eerder voor referenda, maar moet zich neerleggen bij de meerderheid (Sp.a en aanhangsels, SP in den wallonie) die referenda afwijzen. Dat is de werkelijkheid hé Paultje Nollen, niks méér niks minder, de Belgische realiteit, met de walen is géén land te bezeilen!! De volgende verkiezingen zullen de realiteit een stap terug brengen. Rechts zal veel stemmen afsnoepen van die linksen die de pedalen aan het verliezen zijn!! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom kies je het origineel niet? Schrik dat je als zionist onheus behandeld gaat worden door de volgelingen van de religie van het geweld? Geen lef? Of gewoonweg ... te weinig uitkeringen? |
Hebben we hier in dit rotte België geen bandieten genoeg? Is België niet rot genoeg???
België is toch meer dan vol genoeg?? Ik was vandaag de ruiten aan het kuisen van mijn buurvrouw Francette, die met haar kniëen sukkelt, en ik hoorde daar op de radio dat er in Brussel een file was van 30 kilometer. 30 kilometer!! Ik ben blij dat ik helemaal te boere woon, want ik zou zot worden daar in tstad!! |
Ondertussen, laten we blij en gelukkig zijn: onze klotepolitiekers hebben zomaar eventjes 10.000 vreemdelingen tot het belgendom verheven dit jaar! Nog meer dus dan de vorige jaren. Uitleg:er waren meer kandidaten die aan de voorwaarden voldoen!!! Volgend jaar 100.000?
Gelukkig dat het om die landen gaat waar we ons de minste zorgen moeten over maken: Marocco, Turkijë en Congo! Ze gaan er weer niet geraken met hun extra cellen bijbouwen... en ze mogen al overal ocmw's ook bijbouwen: dat zal drummen worden! En met welke "partijkaarten" zullen die straks rondlopen? PS ? Groen? SPallochtoon? |
Citaat:
Een gevaarlijke gangster of moordenaar laten lopen vanwege een procedure"fout"? Straks omdat de directeur van den bak geen das aan had en niet "reglementair" gekleed was??? Wacht men echt tot de getroffen burgers zelf het gespuis beginnen op te ruimen??? Als er geen gerecht/gerechtigheid meer overblijft... En hoe lang kan zo'n parlementslid aan het lijntje worden gehouden? Zoals het splitsen van BHV ? |
Citaat:
Heb ik jaren geleden gehoord op de TV bij een intervieuw afgenomen van de heer Toebackske Louis Toback heeft (ooit) eens verklaard dat hij zolang de Sp.a zal leven er géén sprake zal zijn van referenda te houden. Dus wat u zegt is op z'n minst leugenachtig. De Christelijke richting is eerder voor referenda, maar moet zich neerleggen bij de meerderheid (Sp.a en aanhangsels, SP in den wallonie) die referenda afwijzen. Dat is de werkelijkheid hé Paultje Nollen, niks méér niks minder, de Belgische realiteit, met de walen is géén land te bezeilen!! De volgende verkiezingen zullen de realiteit een stap terug brengen. Rechts zal veel stemmen afsnoepen van die linksen die de pedalen aan het verliezen zijn!! |
Citaat:
Jij zet ze in een andere draad, en beweert er Citaat:
Citaat:
Vermoedelijk wil je met de werkloosheidscijfers dit bewijzen. Citaat:
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publi...G2,T,G4&STB=G3 De cijfers die je gaf waren deze van 2005 voor niet-westerse allochtonen. Voor 2007 zijn er 10,3% van de niet-westerse allochtonen werkloos, tegenover 8,1% werkloos van de allochtonen en 4,5% werkloos van de totale bevolking. http://statline.cbs.nl/StatWeb/publi...1&STB=G3,G2,G4 Het CBS definiëert werkloosheid als volgt : "Werkloze beroepsbevolking Personen zonder werk, of met werk voor minder dan twaalf uur per week, die actief op zoek zijn naar betaald werk voor twaalf uur of meer per week en die daarvoor direct beschikbaar zijn." In december 2007 kregen 192 060 Nederlanders van de 344 000 werklozen een WW-uitkering. http://statline.cbs.nl/StatWeb/publi...6&HDR=T&STB=G1 Het is dus duidelijk dat het overgrote deel van de allochtonen belastingen en RSZ betaalt, en een klein deel aan de ontvangende kant is. Ik ontkende nooit dat allochtonen in verhouding, meer vertegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers. Ik beweer dat er geen verband is tussen misdaad en land van afkomst, of tussen misdaad en godsdienst; wel is er een verband tussen misdaad en socio-economische situatie. Dat bewijs je nogmaals met je cijfers, tenzij je denkt dat de Antillianen Moslims zijn |
Das dus regelrecht onzin Max, je Vlaming zijn wordt bepaald hoe je je eigen identiteit beleefd en niet door de kleur van je ouders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be