Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   heeft u al te maken gehad met ongewenste avances op t werk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237274)

Knuppel 13 februari 2017 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8376635)
Wij allemaal.

:rofl:

Marie van de koster 13 februari 2017 16:38

Moest u in de jaren '70 en '80 eens in de maritiem werken! Wat daar allemaal aan de hand was. Maar we durfden de mannen ook van repliek te dienen. Vreemd genoeg waren er toen (bij mijn weten) geen burn-outs, die zijn pas gekomen nadat er "vertrouwenspersonen" werden aangesteld.

Anna List 13 februari 2017 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8376942)
Moest u in de jaren '70 en '80 eens in de maritiem werken! Wat daar allemaal aan de hand was. Maar we durfden de mannen ook van repliek te dienen. Vreemd genoeg waren er toen (bij mijn weten) geen burn-outs, die zijn pas gekomen nadat er "vertrouwenspersonen" werden aangesteld.

:cheer: ikke gedaan! :p :cheer:

toen een klets op een schoon kontje nog gewoon mocht ... ttz als ze u sympathiek vond toch, anders ging ge het ook toen al wel gehoord hebben!!! :p

Nierika 14 februari 2017 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8373643)
Ja. Soms uit geheel onverwachte hoek.

Hoe kan een zichzelf respecterende vrouw nu werken in deze samenleving? Het enige werk dat ik nog zou doen is bij mijn man op t werk maar volgens hem is dat niet nodig. Er werken tot op heden ook nog geen vrouwen...

Wat moeten we ons daar in godsnaam bij voorstellen?

Heeft er één van je mannelijke collega's in het naaiatelier een stukje blote bips gezien tussen je jarretel en je string toen je, struikelend over je eigen burka waarop je net had getrapt, een koprol maakte voor de ogen van de argeloze man?

Geef om te beginnen eens wat meer duiding over de precieze situatie waaruit de zondige gedachten ontsproten waar je je naderhand zo schuldig over voelde dat je met tegenzin besloot voor de rest van je leven op hypocriete wijze te teren op een werkloosheidsuitkering die deze goddeloze samenleving je verschaft.

dalibor 14 februari 2017 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8373643)
Ja. Soms uit geheel onverwachte hoek.

Hoe kan een zichzelf respecterende vrouw nu werken in deze samenleving? Het enige werk dat ik nog zou doen is bij mijn man op t werk maar volgens hem is dat niet nodig. Er werken tot op heden ook nog geen vrouwen...

Dzjeezes.

Ik werk in een organisatie met ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Veel avances heb ik daar nog niet meegemaakt, maar het gebeurt zo nu en dan.

Het aan de einder liggende alternatief is de gehele maatschappelijke seksescheiding.

Die er desgevallend in kan bestaan dat mannen thuis blijven, maar dat is geen optie voor u zeker?

Marie van de koster 15 februari 2017 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8378298)
Dzjeezes.

Ik werk in een organisatie met ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Veel avances heb ik daar nog niet meegemaakt, maar het gebeurt zo nu en dan.

Het aan de einder liggende alternatief is de gehele maatschappelijke seksescheiding.

Die er desgevallend in kan bestaan dat mannen thuis blijven, maar dat is geen optie voor u zeker?

Bent u wel lief tegen de vrouwelijke collega's? Anders hebt u geen kans op avances, hé!

eno2 15 februari 2017 01:31

Een drie viertal avances op mijn werk zal men kunnen nalezen in mijn draad "Taxiverhalen". Momenteel is er al één gepost.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be