Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   de razzia's van Dewever en Francken. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248620)

patrickve 21 mei 2019 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9021182)
De ene na de andere Waalse partij spreekt veto's uit tegen NVA:

Alle veto's voor de verkiezingen dienen enkel... voor de verkiezingen hoor.

Zipper 21 mei 2019 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9021180)
Zou ook wel kunnen, inderdaad. En ook : laten uitlekken om kiezers af te snoepen van het Blok.

Desalniettemin, het taaltje dat hij gebruikt in het filmpje is op het ranzige af. Doet denken aan de 'bruine tijden' van weleer.

ge zijt Cyriel Verschaeve vergeten :lol:

Svennies 21 mei 2019 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9021180)
Zou ook wel kunnen, inderdaad. En ook : laten uitlekken om kiezers af te snoepen van het Blok.

Desalniettemin, het taaltje dat hij gebruikt in het filmpje is op het ranzige af. Doet denken aan de 'bruine tijden' van weleer.

Kijk eens ,wie zegt het....:rofl:

Zipper 21 mei 2019 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9021182)
De ene na de andere Waalse partij spreekt veto's uit tegen NVA:

http://newsmonkey.be/article/94244

Ze minachten de grootste partij van Vlaanderen en daarmee de Vlamingen. Hopelijk schieten ze hiermee weer in eigen voet.

Laat alles maar lekker blokkeren

Het Oosten 21 mei 2019 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9021189)
ge zijt Cyriel Verschaeve vergeten :lol:

Zuriel zou meer dan waarschijnlijk volkomen ingestemd hebben met de kleine voorzitter. En ongetwijfeld ook met coiffeurke Van Grieken.

Svennies 21 mei 2019 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9021191)
Laat alles maar lekker blokkeren

Dat is natuurlijk wél de bedoeling...

Hypocriet links in de gordijnen jagen ...

Aan het schuim te zien is dat alvast goed gelukt::lol:

Hypochonder 21 mei 2019 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9021188)
Alle veto's voor de verkiezingen dienen enkel... voor de verkiezingen hoor.

Ik weet het niet hoor, het zou me echt niet verbazen mochten ze het menen, de haat tegenover NVA is nog nooit zo groot geweest.

Als Wallonië links stemt en Vlaanderen (extreem) rechts dan kunnen we best een vrachtwagen popcorn bestellen want het zal lang duren.

Xenophon 21 mei 2019 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9021189)
ge zijt Cyriel Verschaeve vergeten :lol:

:cheer: Verschaeve :cheer:

Anna List 21 mei 2019 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9021182)
De ene na de andere Waalse partij spreekt veto's uit tegen NVA:

http://newsmonkey.be/article/94244

Ze minachten de grootste partij van Vlaanderen en daarmee de Vlamingen. Hopelijk schieten ze hiermee weer in eigen voet.

T volgende gaat zeker zijn dat ze geen Vlaams geld meer gaan willen aannemen. :-P

Anna List 21 mei 2019 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9021183)
Ik ben ook niet voor terugsturen hoor. Ik ben er voorstander van om dat ter plekke te regelen.

Maar denken dat ge met zo een goeiekope stunten, na uw incompetentie ter zake te hebben getoond, kiezers zult kunnen verleiden lijkt mij naief. Enfin, het is inderdaad zo dat elke machtspartij het probleem heeft dat ze na een mandaat meer moet liegen over haar prestaties dan iemand die niet meedeed en dus niks moet liegen.

Politiek pragmatisch gezien is er geen alternatief he... :|

Xenophon 21 mei 2019 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9021197)
Ik weet het niet hoor, het zou me echt niet verbazen mochten ze het menen, de haat tegenover NVA is nog nooit zo groot geweest.

Als Wallonië links stemt en Vlaanderen (extreem) rechts dan kunnen we best een vrachtwagen popcorn bestellen want het zal lang duren.

In tegendeel.

Hoe straffer de tegenstelling hoe groter de kans op de federale Vlaamse minderheidsregering. De Walen zullen verschillen opzij zetten om Belgie aan de gang houden totdat de SZ en het pensioenstelsel instort wegens onbetaalbaar.

Het ACW, Groen/SPa en of OVLD zullen daar met veel plezier aan meewerken.

Mijn voorspelling is, de enige federale regering die - nu en in de toekomst - nog mogelijk is dat is net die, de federale Vlaamse minderheidsregering.

Zucht 21 mei 2019 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9021098)
Dat zou dan het banaliseren van de Holocaust zijn.

Je houdt het niet voor mogelijk vandaag de dag.

Dát , of hij is van mening dat alle joden per definitie criminele vreemdelingen zijn.

Anna List 21 mei 2019 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9021204)
Dát , of hij is van mening dat alle joden per definitie criminele vreemdelingen zijn.

Dat zou serieus antisemitisch zijn...de Belgicisten kronkelen nogal de laatste tijd... :lol:

Vrijheideerst 21 mei 2019 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9021184)
:cheer: tot den bak vol is ! :cheer:

Diene zit nu al vol.

Er is in Dendermonde steeds een gevangenis uit 1492.

Jan Terlouw dacht daar aan toen hij Gevangenis Met Een Open Deur schreef, hij kon maar niet op een goeie titel komen.

Hypochonder 21 mei 2019 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9021203)
In tegendeel.

Hoe straffer de tegenstelling hoe groter de kans op de federale Vlaamse minderheidsregering. De Walen zullen verschillen opzij zetten om Belgie aan de gang houden totdat de SZ en het pensioenstelsel instort wegens onbetaalbaar.

Het ACW, Groen/SPa en of OVLD zullen daar met veel plezier aan meewerken.

Mijn voorspelling is, de enige federale regering die - nu en in de toekomst - nog mogelijk is dat is net die, de federale Vlaamse minderheidsregering.

Als spa, Groen, CD&V en OVLD zichzelf electoraal nog verder willen uithollen dan moeten ze dat vooral doen.

Svennies 21 mei 2019 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9021208)
Diene zit nu al vol.

Er is in Dendermonde steeds een gevangenis uit 1492.

Jan Terlouw dacht daar aan toen hij Gevangenis Met Een Open Deur schreef, hij kon maar niet op een goeie titel komen.

Den Servais gaf in 2012 nochtans het startschot tot de bouw van nieuwe gevangenissen...

Nu 7 jaar later moeten ze in Dendermonde er nog steeds aan beginnen...8O

Vrijheideerst 21 mei 2019 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9021214)
Den Servais gaf in 2012 nochtans het startschot tot de bouw van nieuwe gevangenissen...

Nu 7 jaar later moeten ze in Dendermonde er nog steeds aan beginnen...8O

Kweetet jong. Het probleem ligt hem in de bouw-en milieuvergunningen. Het PRUP is nu toch wel al een tijdje "af".

Men blijft maar procederen.

Burgerparticipatie, het is toch geweldig.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...sten~a1fb243d/

Xenophon 21 mei 2019 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9021209)
Als spa, Groen, CD&V en OVLD zichzelf electoraal nog verder willen uithollen dan moeten ze dat vooral doen.

Ja, maar dat is net het mooie aan de zaak, zolang die partijen een kleine tien % halen is dat meer dan genoeg om een federale Vlaamse minderheidsregering te vormen. Er is in Vlaanderen genoeg anti-Vlaams crapuul om dat % te halen.

Wat gaat N-VA daar tegen doen? In Vlaanderen met het VB een Vlaamse regering vormen die dwars ligt?
Ik denk het niet.

dpg 21 mei 2019 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9021203)
In tegendeel.

Hoe straffer de tegenstelling hoe groter de kans op de federale Vlaamse minderheidsregering. De Walen zullen verschillen opzij zetten om Belgie aan de gang houden totdat de SZ en het pensioenstelsel instort wegens onbetaalbaar.

Het ACW, Groen/SPa en of OVLD zullen daar met veel plezier aan meewerken.

Mijn voorspelling is, de enige federale regering die - nu en in de toekomst - nog mogelijk is dat is net die, de federale Vlaamse minderheidsregering.

Dat is het doel gezien de vb´ers dan van de honger sterven.

Anna List 21 mei 2019 17:12

Even een vraagje, blijkbaar investeren onze msm in het drie jaar lang undercover infiltreren van N-VA...

Ik neem aan dat ze dit puur uit objectiviteit in alle partijen doen? ...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be