Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Homo bij VB zal veel stemmen halen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89935)

Herr Oberst 23 mei 2007 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2679818)
dat ik nu nog VB ga kiezen zoals ik 20 jaar gedaan heb is nu wel heel twijfelachtig !!!

Waarom?

Vorenus 23 mei 2007 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2679842)
Bericht is verzonden ;-)


Wel een bak bier wanneer het blijkt dat hij homo is. ;-)

Metternich 23 mei 2007 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2679818)
Totaal niet, Bart Debie is HOMO,en ik ga dit bewijzen,dat ik nu nog VB ga kiezen zoals ik 20 jaar gedaan heb is nu wel heel twijfelachtig !!!

Dus omdat ik een link vraag naar een artikel waarin jouw bewering wordt bevestigd, ga jij niet meer op het Vlaams Belang stemmen? IJzersterke argumentatie...

Bazilfunk 23 mei 2007 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2679572)
http://www.demorgen.be/dm/main/showA...ticleId=463840

Hoeveel moet ik nu nog posten :evil:


Dit is dus het niveau van de gemiddelde belanger sé. Ze kunnen zelfs nog niet begrijpen wat ze lezen :roll:

duveltje382 23 mei 2007 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2679880)
Dit is dus het niveau van de gemiddelde belanger sé. Ze kunnen zelfs nog niet begrijpen wat ze lezen :roll:

Nochtans als jij moest kunnen lezen waren al die linken echt waardevol,maar ik betwijfel dat jij wel kunt l.............

Patriot! 23 mei 2007 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2679842)
Bericht is verzonden ;-)

Man, stop met uzelf belachelijk te maken aub! Heel het forum lacht u uit! Ik kan dit niet meer aanzien... 8O

zorroaster 23 mei 2007 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes (Bericht 2679774)
Is lompheid een afdoende reden voor een ban?

Je moet die jongen zijn hardnekkigheid wel bewonderen: Eerst stelt hij dat Debie homo is, vervolgens post hij een hoop gegoogelde artikels waar iedereen die begrijpend lezen-niveau derde leerjaar al heeft bereikt uit kan concluderen dat dat er helemaal niet in staat. Uiteindelijk roept hij dat wie hem geen gelijk geeft een homofoob is en "links helpt". Ben eigenlijk benieuwd naar zijn volgende stap: Frenologische schedelanalyse van De Bie die onomstotelijk voor iedereen bewijst dat De Bie homo is, tenzij het linksen of homofoben zijn?

zorroaster 23 mei 2007 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2679954)
Man, stop met uzelf belachelijk te maken aub! Heel het forum lacht u uit! Ik kan dit niet meer aanzien... 8O

Dit soort discussiefora is eigenlijk niet goed voor mentaal nogal instabiele personen. Probleem is dat die nooit door hebben dat er met hen gelachen wordt en zich steeds maar verder in hun eigen gedaas blijven werken. Herinner je in die categorie onder andere PDRijck, Front International, tegenwoordig ook Duvelmans...

baseballpolitieker 23 mei 2007 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2679892)
Nochtans als jij moest kunnen lezen waren al die linken echt waardevol,maar ik betwijfel dat jij wel kunt l.............

Mijn bericht niet gelezen enkele berichten geleden? Dat was wel een duidelijk bewijs dat hij GEEN homo is!

Metternich 23 mei 2007 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2679994)
Mijn bericht niet gelezen enkele berichten geleden? Dat was wel een duidelijk bewijs dat hij GEEN homo is!

Ja, wat moet ik dan zeggen 8O

Kim 23 mei 2007 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2679582)
Zal niet moeilijk te vinden zijn,wat is Uw probleem hier mee....

Post het dan i.p.v. suggestieve maar foute posts te openen.

grossfaz 23 mei 2007 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2679580)
Ik denk trouwens ook niet dat zijn vrouwelijke partner akkoord is met jouw stelling in dit onderwerp...

ah, Debie heeft maar één vrouwelijke partner? 8-)

Patriot! 23 mei 2007 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz (Bericht 2680132)
ah, Debie heeft maar één vrouwelijke partner? 8-)

De voorzitter van het VB heeft niet ontkend dat Debie een harem heeft van 77 mannen, vrouwen én enkele olifanten - dus dat is nu een onomstotelijk feit. 8-)

Patriot! 23 mei 2007 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster (Bericht 2679966)
Dit soort discussiefora is eigenlijk niet goed voor mentaal nogal instabiele personen. Probleem is dat die nooit door hebben dat er met hen gelachen wordt en zich steeds maar verder in hun eigen gedaas blijven werken. Herinner je in die categorie onder andere PDRijck, Front International, tegenwoordig ook Duvelmans...

Op een forum is dat gezellige folklore, maar wacht maar tot je drie uur naar type als Front International moet zitten luisteren, maar te beleefd bent om gewoon op te stappen... en achteraf nog eens bedreigd worden met allerlei rechtszaken voor (ja voor wat was dat weer, Kim?)... dan wordt er al heel wat minder gelachen! Enfin, achteraf wel natuurlijk. 8-)

DenDane 23 mei 2007 19:35

Aha dat was dus die "harde aanpak" van criminelen, douchke in, zeep laten vallen, en den Debie regelt het wel. Ge moogt zeker zijn dat die mannen niet hervallen ! :twisted:

ancapa 23 mei 2007 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2679615)
Hij is homo,zelfs de VB voorzitter ontkent het niet

waarom hebben ze die nog niet buiten gegooid... Vlaams Belang zo een homofobe partij ?

ze hadden zelfs een prachtkans door zijn voorwaardelijke straffen bij zijn veroordeling... een bal voor open doel, zonder enige tegenstander in de buurt, ze konden hem met bal en al in de goal "sjotten" !

Integendeel er werd zo hard geroepen dat het niet meer mooi was... :oops:

Villa Comedia 23 mei 2007 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz (Bericht 2680132)
ah, Debie heeft maar één vrouwelijke partner? 8-)

Volgens zijn naam heeft hij zowel een vrouwelijke als een mannelijke partner, dus het bericht klopt half.

Kim 23 mei 2007 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2680187)
Op een forum is dat gezellige folklore, maar wacht maar tot je drie uur naar type als Front International moet zitten luisteren, maar te beleefd bent om gewoon op te stappen... en achteraf nog eens bedreigd worden met allerlei rechtszaken voor (ja voor wat was dat weer, Kim?)... dan wordt er al heel wat minder gelachen! Enfin, achteraf wel natuurlijk. 8-)

Zwijg me ervan... Ik geloof dat hij me voor de rechter ging dagen wegens smaad en laster.

Jazeker 23 mei 2007 21:07

Weet je wat ik denk?

Debie is ...


(mods, sluit aub. deze topic, het leidt nergens heen)

baseballpolitieker 23 mei 2007 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2680006)
Ja, wat moet ik dan zeggen 8O

Ik heb het dubbel-account van duveltje gevonden!!!!!!!!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be