![]() |
Citaat:
Ik lust gene vis :| Eigenlijk zou je ineens moeten vragen hoe oud ze zijn... tegenwoordig zien ze er allemaal 22 jaar uit :-P |
Citaat:
:lol: Ben jij meerderjarig ? Indien niet, stopt het gesprek hier direct. :lol: |
Citaat:
Niemand gelooft zelfs dat mijn zoon wel degelijk mijn zoon is, iedereen denkt dat het mijn broertje is. :? |
Citaat:
|
Citaat:
...en geef die pint terug, want gij moogt nog nie drinken :-P |
Citaat:
Nog niet zo bekeken eigenlijk. :? |
Citaat:
Waarom weet ik niet, maar ik zie het u zo doen. |
Citaat:
:mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Dronkoerske, de beste en meest wijze raad die ik je kan geven : blijf ten alle tijde gewoon jezelf, je zal er het verste mee komen. ;-)
Al die standaard ingeoefende openingszinnetjes werken enkel in films. |
Citaat:
Geloof me: aan openingszinnen doe ik echt nie mee :-D maar met een "yooow" komt ge ook nie ver eh ;-) |
De ultime opmerking, werkt alleen bij dames met zaadvragende ogen:
"Wilt je de moeder van mijn kind worden?" |
Citaat:
Een goede is ook, "hallo, ik heet kay-gell". Gegarandeerd resultaat!:-D |
Citaat:
Jah, als ge hier "hoi, ik ben dronkoers" zegt, kunt ge al beter buiten het Waasland gaan zoeken :-D |
Citaat:
hehe :-D |
Je kunt misschien 1 van die standaard openingszinnen proberen, en dan duidelijk laten merken hoe belachelijk je het vind. Als het meisje in kwestie mooi is, zal ze al veel van die openingen gehoord hebben, ze kotsbeu zijn, en hopelijk met je meelachen.
Trouwens, dronkoers, ik kan mij niet inbeelden dat je tegen een wildvreemde zegt "haal eens een pint voor me" en dat ze dat leuk vind :lol: |
Citaat:
Als je achteraf een fooi geeft misschien wel he :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be