smiley |
9 januari 2008 02:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fb718882
(Bericht 3197306)
De verpleegsters hier vroegen zich af met welk recht u mij een paljas noemde . Ze dachten dat dit het zoveelste voorbeeld was van dom , cultuurloos , rechts gescheld . Hebben zij zich vergist ?
|
Als u niet kunt begrijpen waarom ik u paljas noem (en terecht) na uw smerige posting (regelrechte laster) naar mij gericht toe dan zult u nog een extra pilleke moeten nemen.
Citaat:
Ik dacht toch dat de fanatiekste islamcritici zich hier in één bepaald , tamelijk
blank parijtje te vinden waren .
|
Dit is nu eenmaal de poco ziekte. U bent dadelijk racist als u de islam terecht zit te viseren. De islam die trouwens helemaal geen mens van vlees en bloed is doch wel een ideologie. Net zoals het nazisme een ideologie is. Van de pocos mag men het nazisme gerust bekritiseren doch blijf van de ideologie islam af of u bent een racist !
Citaat:
Oot veroordeeld voor racisme .
|
Niet dat ik weet. U bent trouwens hypocriet. U beschuldigd mij van alle volgelingen van een ideologie over dezelfde kam te scheren omdat ik de islam bekritiseer (wat uit geen enkel posting van mij op te maken valt integendeel zelfs !). U zit iemand te belasteren (zoals een echte linkse poco) Maar u scheert wel iedereen over dezelfde kam die uit noodzaak (omdat die geen andere keuze heeft om de islamisering te stoppen, die weigert samen met de pocos aan het verraad van onze vrije westerse samenleving deel te nemen) aan een bepaalde partij zijn stem geeft. (Een ex linkse btw. Eat your heart out !)
Citaat:
Of vergis ik mij ? Of hebt u ook een exotisch tintje ?
|
Mogen enkel diegenen met een exotisch tintje kritiek op de islam geven misschien ? Poco ? Kunnen alleen maar blanken racisten zijn poco ? Neem nog maar een pilleke !
Citaat:
Omdat u geen keuze hebt .
|
O jawel. Iedereen heeft de keuze iemand in zijn huis toe te laten of die uit zijn huis te zetten als die zich misdraagd of zich weigerd aan de huisregels te houden.
Citaat:
Ik heb nog nooit iemand van de weinige Moslims die ik gekend heb horen verklaren dat hij / zij onze maatschappij afwijst of de Islam boven alles stelt . U stelt nu wéér dat alle gewone Moslims fanatiekelingen zijn .
|
Ik heb u iets eerder een tekst van abou jahjah laten zien. U hebt daar als communist niks verkeerds in gezien. Nochtans staat daar duidelijk de afwijzing van onze maatschappij in en waarin ook de islamitische wetgeving (sharia) boven onze wetgeving geplaatst word. U stelde ook dat de AEL moslima geen fanatiekelinge is. Net zoals u abou jahjah ook geen islamfundi vind. Iemand zoals jij zou zelfs een osama bin laden geen fundi vinden. U bent zo blind als een mol. Zelfs een gevaar voor onze maatschappij. Beleidsmensen met uw visie helpen ons land naar de islamverdommenis en hopelijk krijgt links bij de volgende verkiezingen nog meer slaag !
( En leer in het vervolg quoten )
|