Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Lezersbrief kabinetschef over Morel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100900)

Knuppel 19 januari 2008 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3216221)
U schakelt nu wel over van de honden naar de hyena's. U hebt blijkbaar iets met dieren. Toch maar eens een lidkaart kopen van een of andere dierenpartij.

Moei jij je met je eigen zaken inplaats van mij te vertellen waar ik lid van moet worden.

Knuppel 19 januari 2008 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart (Bericht 3216227)
Intussen verklaart minister Vandenbroecke zelf dat hij niet tevreden is met het schrijfsel van zijn kabinetsmedewerker.

Waarmee dit onderwerp eigenlijk afgehandeld is. De topicstarter kan misschien verderlullen op het forum van Story of Jürgen Verstrepen.

Een vrome wens voorwaar.

De kabinetschef van Vandenbroecke onthield zich echter niet van commentaar, en Bruhhe zal je goede raad evenmin volgen. Hij parasiteert immers op de partij die grote moeite heeft om voldoende bekwame mensen aan te trekken. Wie iets te verliezen heeft stapt er niet in. En nog keek het VB Bruhhe liever buiten dan binnen.

Blauwzwart 19 januari 2008 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3216246)
Een vrome wens voorwaar.

De kabinetschef van Vandenbroecke onthield zich echter niet van commentaar, en Bruhhe zal je goede raad evenmin volgen. Hij parasiteert immers op de partij die grote moeite heeft om voldoende bekwame mensen aan te trekken. Wie iets te verliezen heeft stapt er niet in. En nog keek het VB Bruhhe liever buiten dan binnen.

Hij kan zich misschien aansluiten bij de vergaarbak voor politieke losers en overlopers van allerlei strekking, genaamd LDD.

Knuppel 19 januari 2008 14:30

Zelfs in die vergaarbak hebben ze liever mensen met wat naambekendheid. Het hoeft daarom niet de best klinkende naam te zijn, maar zeker ook geen naam zoals die waaronder Bruhhe bekend staat.

Julius C. 19 januari 2008 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 3216188)
Wat kan mij dat schelen...:roll:
Uw opmerkingen (klakkeloos overnemen wat het gespuis schrijft) zijn dan niet al te verstandig. 8O

Over gespuis gesproken.
Bruggedinges en Desmedt één front:-)
En die rooie kwiet schijnt paranormale gaven te hebben:evil:

system 19 januari 2008 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart (Bericht 3216265)
Hij kan zich misschien aansluiten bij de vergaarbak voor politieke losers en overlopers van allerlei strekking, genaamd LDD.

We zullen zien wie bij de volgende verkiezingen de winnaars zijn en wie de losers. Even geduld hebben.

ancapa 20 januari 2008 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 3216188)
Wat kan mij dat schelen...:roll:
Uw opmerkingen (klakkeloos overnemen wat het gespuis schrijft) zijn dan niet al te verstandig. 8O

is dat laatste uw mening over de Morgen... :oops:

ericferemans 21 januari 2008 02:26

Ik heb ooit een vooraanstaand blokker horen grommen "dat ze (Morel) als minister van verkeer hoge toppen zou scheren: bezemstelen kosten niets en het vliegt rapper dan den tram"
Maar ik zou dat nooit als kabinetchef van Dewinter in een lezersbrief formuleren, inderdaad.

Maar ja, er kan niet zoveel volk opzitten als op een tram.

Op een bezemsteel he!

ancapa 22 januari 2008 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Julius C. (Bericht 3216288)
Over gespuis gesproken.
Bruggedinges en Desmedt één front:-)
En die rooie kwiet schijnt paranormale gaven te hebben:evil:

ha ja ? :roll:

welke dan wel ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be