Max van Dietschland |
23 februari 2008 17:00 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
(Bericht 3268288)
Een echte volksnationalist interesseert het niet of een volk dan wel Allah of God aanbidt. Voor hem telt de historische aanwezigheid, de culturele homogeniteit en de wil van de brede bevolking tot zelfstandigheid. Al die voorwaarden zijn vervuld wat Kosovo betreft, dus als volksnationalist juich ik hun onafhankelijkheid toe.
Het geval Kosovo is een mooi voorbeeld om iedereen die hier zijn xenofobie en islamofobie als volksnationalisme verkoopt te scheiden van de echte volksnationalisten. Hier op het forum zijn er heel wat die onder de lat doorgaan me dunkt.
|
De meeste louter xenofoben en islamofoben zijn vaak de schoothondjes van Washington en zij steunen wel onafhankelijkheid van Kosovo. Dat ze plots hiermee moslims in Europa steunen is plots van minder groot belang. Zolang ze maar hun grote zionistische Leider in Washington kunnen volgen. Het moet u toch ook opgevallen zijn dat het overgrote deel van de traditioneel Vlaamse volksnationalistische beweging tegen de onafhankelijkheid van Kosovo is. Het standpunt van het KVHV en het NSV zijn hieromtrent zeer duidelijk.
Moest ik als nationaal solidarist louter een xenofoob of een islamofoob zijn, waarom zou ik dan zowel Mahmoud Ahmadinejad als Hassan Nasrallah steunen. Beide mensen behoren tot een ander ras, hebben een andere cultuur en hebben een andere godsdienst. Toch steun ik die mensen, omdat zij ook opkomen voor hun eigen cultuur en religie tegen imperialistische schurkenstaten als Israël. En Kosovo is het Israël van de Balkan.
Het mag dus duidelijk zijn dat ik wel ben tegen de opkomst van de islam en andere volksvreemde culturen en godsdiensten in Europa zelf. Europa heeft zijn eigen cultuur, is Christelijk of heidens en bestaan uit zijn specifieke mensenrassen. Dat moet zo blijven.
De volkeren op ieder continent hebben recht op in alle vrijheid zonder indringers hun cultuur en religie te beleven en dat deze mensen zich ook thuis mogen voelen in hun eigen land, zonder mengelmoes van allerlei mensenrassen door elkaar.
|