![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Woorden...woorden.
Waarom eisen ze dan NU geen staatshervorming. Waarom nu niet en binnen 3 maanden wel? Ik vraag het me af.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
De flaminganten en hun afstand tegenover de realiteit het blijft lachwekkend :-) |
Nog zo enen die nog niet snapt dat je een staatshervorming niet op 6 maand organiseert
----------------------------------------------- De Vld heeft 8 jaren de tijd gehad. Daarom zou ik er zo snel mogelijk aan beginnen. Waarom nog 3 a 4 maanden tijd verliezen? :lol: |
Citaat:
|
Eerdere uitspraken van Leterme:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ze zullen er wel een antwoord op vinden, een of ander wauwelende frasering, zoals je die ook hoort als een partij een verkiezing heeft verloren 'maar eigenlijk gewonnen heeft'.... zeikerds |
Citaat:
![]() Mijn kleine teen zegt dat als hij het niet 'geregeld' krijgt, het niemand geregeld krijgt... Of kent U iemand die het wel zou kunnen? :-) |
Citaat:
|
Laat ze nu eindelijk eens een commissie van bedreven managers oprichten, die een fatsoenlijke scheiding voorbereidt en alle factoren belicht die aan de orde (zullen) komen.
Kortom : hoe scheiden we de inboedel en wat gaat het kosten. Laat ons nu eindelijk eens ophouden met te proberen om het huidige België kost wat kost te behouden. |
waarom
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar begrip hebben voor de enen is begrip hebben voor de andere..... Maar toch , als uw strategie al 20 jaar niet werkt , is het misschien verstandig van strategie te veranderen ? Beter een ideaal met kleine stapjes dichterbij brengen , dan te wachten tot de gebraden kiekens u in de mond vliegen . |
Citaat:
En kan u daar een tijdlijn opzetten? |
http://forum.politics.be/showthread.php?t=91548
Kijk eens naar de voorspelling in deze link en lees ook eens wat Kaal en Ferre schreven.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be