![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hangt er vanaf hoeveel uw auto u nog waard is, een rechtzaak zou je wel winnen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bekijk het zo, als je de regelementering terzake gewoon negeert en rijdt als een gek en je verongelukt, dan ben je een onnozelaar die het zelf gezocht heeft. Wat wil je dan dat ik daarop zeg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel te grote broeken aandoen, uwe gsm keihard liedjes laten spelen, en vooral niet lachen en sigaretten roken. Pet opzetten is optioneel. Ik ga u gegarandeerd uitlachen ;-) |
Citaat:
Maar volwassen mannen, hoe herken je die dan? |
Citaat:
|
Ook vanuit een cel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) :D :rofl: |
Citaat:
Tijdens één van mijn vele autoreizen door Tsjechië sla ik , zoals gewoonlijk , een zijstraatje-van-een-zijstraatje-van-een-zijstraatje in . Heel smal , enkelrichting , steil bergop , de ene haarspeldbocht na de andere . Uiteindelijk bovengekomen zie ik , zover ik kan zien : rechtvooruit , links en rechts een immens grote grasvlakte , zo plat als een biljarttafel . Ik volg gewoon "mijn" asfaltweggeske , maar ik was al een stuk of 4 ,5 ongeveer 20 meter brede dwarsstraten gekruist , eer mijne nikkel viel dat ik over een vliegveld aan 't bollen was . Het enig zinnige wat ge dan kunt doen is : uitstappen en een foto trekken . Voor diegenen die het willen kontroleren : het vliegveld ligt bij het stadje Blatná , +/- 50 km ten zuid-oosten van Plzen , halverwege Nepomuk en Pisek . |
Citaat:
|
Citaat:
En ter info: er is hier welgeteld één iemand op het forum die mij "schat" mag noemen. Voor jou is het nog altijd "Kim", dank u. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be