![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De geschillencatalogus tussen Vlamingen en Belgische Franstaligen bestaat eenvoudigweg niet tussen Vlamingen en Nederlanders: u maakt zich dus illusies. |
Citaat:
Net dat is interessant, ziet u dat niet? Tien jaar geleden moest u dat immers niet doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk eerder dat u in een illusie zit, als VL en Nederland waarom geloven de Nederlanders dan een rapport van Wallonie ivm de ijzeren Rijn. En hoe komt het dat men in Belgie zich begint te moeien over de wiet boulevard in maastricht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een betere vraag is of u tegen die beslissingen bent die daar genomen werden door de bevolking? Of vind u dat enkel Vlaanderen niet het recht heeft of die dingen te beslissen? |
Citaat:
Maar een betere vraag is of u tegen die beslissingen bent die daar genomen werden door de bevolking? Of vindt u dat enkel Vlaanderen niet het recht heeft of die dingen te beslissen? |
Citaat:
Ik denk niet in België, Nederland, VSA etc als doel, wel als middel dat kan gebruikt worden in de huidige context. Ik basseer mijn gedachten en standpunten niet op basis van volk, natie of eender. Het volk, natie, etc werkt niet voor het individu waartoe hij voorwaardelijk mag toe behoren. Een individu werkt voor een samenleving waartoe het individu behoort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be