Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Albanese man slaat zoon wegens relatie met Belgisch meisje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102885)

De Sponkmeester 14 maart 2008 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 3302216)
Ouders zijn mensen die je hebben gemaakt, liefde hebben gegeven, grootgebracht, opgevoed, een dak boven je hoofd voorzien, enzovoort.

Ik vind dat kinderen dan ook wel ergens rekening mogen houden met de gevoeligheden van hun ouders.

Geen enkel kind heeft gevraagd om geboren te worden, dus heb je in zoiets delicaats als partnerkeuze zelf het beslissingsrecht.

Stardust 14 maart 2008 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 3302216)
Ouders zijn mensen die je hebben gemaakt, liefde hebben gegeven, grootgebracht, opgevoed, een dak boven je hoofd voorzien, enzovoort.

Ik vind dat kinderen dan ook wel ergens rekening mogen houden met de gevoeligheden van hun ouders.

Meen je dat echt wat je hier schrijft?
Inzake relatievorming of wat dan ook moet elk kind zijn eigen weg volgen en vormen.
De ouders kunnen een raadgevende functie vervullen...maar het kind moet zijn eigen leven opbouwen los van de ouders.

Stardust 14 maart 2008 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Sponkmeester (Bericht 3302250)
Geen enkel kind heeft gevraagd om geboren te worden, dus heb je in zoiets delicaats als partnerkeuze zelf het beslissingsrecht.

Gelukkig leven wij op zo een plekje op deze aardkloot waar het mogelijk is...en waar men geen vrouwen moet kopen.

filosoof 14 maart 2008 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3301463)
Niemand is totaal slecht: zelfs islamietische allochtonen kunnen ideeën hebben die bij mij aanslaan.
Uzelf bent mischien de uitzondering die de regel bevestigd: ik kan u geen enkele kwaliteit toekennen ?...

Je stelt me gerust: indien uitgerekend jij me kwaliteiten begon toe te kennen zou ik misschien wel slapeloze nachten hebben.

HAMC 14 maart 2008 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3302465)
Je stelt me gerust: indien uitgerekend jij me kwaliteiten begon toe te kennen zou ik misschien wel slapeloze nachten hebben.

Fanatiek ben je wel Filosoof, maar misschien is dat geen kwaliteit.

Anna List 14 maart 2008 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3302510)

ko

forumspook 14 maart 2008 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3302510)

Bij zijn islamietische vrienden mischien wel ?

forumspook 14 maart 2008 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3302465)

Die wens ik u van ganser harte:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be