![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mss largo's echte naam dan :lol:... |
Oh Firestone, ik heb dit nu pas gezien. Natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap namens mij! Hopelijk verloopt die voorspoedig en gaat het kindje gezond en wel ter wereld komen... :-)
|
MINNIE DRIVER: "JA, IK BEN ZWANGER"
*************************************** De Britse actrice Minnie Driver (38) is zwanger van haar eerste kindje. "Ja, ik ben zwanger", bevestigde ze aan Jay Leno in zijn "Tonight show". Driver kijkt enorm uit naar de baby maar de zwangerschap loopt niet over rozen. "Ik ben misselijk van 's ochtends tot 's avonds", zegt ze. De actrice weigerde te zeggen wie de vader is: "Ik ben een publiek figuur maar de vader blijft op de achtergrond." Driver verwierf in de jaren 90 bekend- heid op de Britse tv. Later acteerde ze in Hollywoodfilms als "Grosse pointe blank" en "Return to me". |
Citaat:
Firestone, proficiat hé meiske. De wereld hangt wel scheef van 't volk, maar ne goeie erbij is toch altijd een aanwinst. |
Citaat:
Ik heb al heel deskundige voorspellingen gekregen dat het een meisje wordt. Helaas voorspellen andere even deskundige mensen dat het een jongen wordt. We zullen wel zien wie van hen uiteindelijk zal mogen stoefen met "ik heb het toch gezegd!". ;-) Nogmaals iedereen bedankt. |
Citaat:
|
een fotootje van uwen dikken buik mss ? :-D
|
Ik kijk al uit naar de vele bijdragen van Firestone aan deze draad. :-P
|
Citaat:
"frietjes me confituur"?? |
Citaat:
En nu maar nadenken en rekenen.:? |
Citaat:
|
En felicitaties aan Firestone, nu die babyboom zich hier op het forum begint in te zetten.
Wat het ook mogen worden, jongen, meisje, tweeling van beiden elk, ... laten we hopen dat het even slim wordt als zijn/haar/hun moeder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet nog de 666 op de wereld zetten.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
...wat niet wil zeggen dat ik Firestone het niet gun eh ;-)
Nog steeds het beste gewenst :-P |
zwangere vrouwen zijn kei sexy !!!
en daar is nog iets mee ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be