Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Peiling: VB en LDD grootste stijgers! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103411)

duveltje382 29 april 2008 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3320451)
De Spa 19,1 %????
Na decennia wanbeheer en al de ellende waarmee de kaviaarsossen dit land opgescheept hebben?
Hoe is het mogelijk.8O

Nochtans sta ik daar niet verwonderd van na de aanslag op onze inkomens van voorbije maanden,ik zelf blijf zeker VB kiezen omdat ik SPA totaal niet vertrouw

rik47 29 april 2008 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3392247)
Wat het vermoeden bevestigt, dat ettelijke mensen mensen die op het VB stemmen, helemaal niet Vlaams-nationalistisch stemmen maar eerder op het VB stemmen wegens een anti-vreemdelingen reflex.

Nooit gehoord van een proteststem?
Jij zou eventueel een proteststem geven aan groen of SPa?:?

duveltje382 29 april 2008 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rik47 (Bericht 3392274)
Nooit gehoord van een proteststem?
Jij zou eventueel een proteststem geven aan groen of SPa?:?

Idd,maar ik geef ze al zo lang,wanneer gaat het eens iets opleveren?

Herr Oberst 29 april 2008 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3392277)

Eén concreet voorbeeld van wat het oplevert: het feit dat BHV terug op de agenda staat, is grotendeels aan het VB te danken.

rik47 29 april 2008 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3392277)

De dag dat LDD en VB rond de 30% draaien kan er veel, maar de kiezer zal de kaarten zodanig moeten leggen.

duveltje382 29 april 2008 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rik47 (Bericht 3392292)
De dag dat LDD en VB rond de 30% draaien kan er veel, maar de kiezer zal de kaarten zodanig moeten leggen.

Idd,daar is moed voor nodig,dus de sociale kiezers raad ik aan om VB te kiezen,de andere op LDD....

I amsterdam 29 april 2008 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rik47 (Bericht 3392292)

En nog 10% voor NV-A:roll:

Tommm 29 april 2008 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3392285)
Eén concreet voorbeeld van wat het oplevert: het feit dat BHV terug op de agenda staat, is grotendeels aan het VB te danken.

Ja, BHV is absoluut essentieel.:lol::lol::lol: Weet je wat we van die hele splitsing van BHV gaan merken? Helemaal niets...

Rob Roy 29 april 2008 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 3392388)
Ja, BHV is absoluut essentieel.:lol::lol::lol: Weet je wat we van die hele splitsing van BHV gaan merken? Helemaal niets...

Nog niets van gemerkt? Maar allé, het zorgt al j�*�*�*ren voor de hevigste spanningen in de Wetstraat. En als er op 8 mei zou gestemd worden, wordt het nog leuker.

Neen, ik zou BHV voor geen goud willen missen.

system 29 april 2008 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3392709)
Nog niets van gemerkt? Maar allé, het zorgt al j�*�*�*ren voor de hevigste spanningen in de Wetstraat. En als er op 8 mei zou gestemd worden, wordt het nog leuker.

Neen, ik zou BHV voor geen goud willen missen.

Als er maar herrie is, dan glundert u. U hebt absoluut hoogstaande politieke motieven, zo blijkt uit uw spontane ontboezemingen. Of zullen we ze maar infantiel noemen en van een schavuitachtig allooi. Het weze u vergeven want het past vermoedelijk bij uw genoom.

Rob Roy 29 april 2008 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3392940)
Als er maar herrie is, dan glundert u. U hebt absoluut hoogstaande politieke motieven, zo blijkt uit uw spontane ontboezemingen. Of zullen we ze maar infantiel noemen en van een schavuitachtig allooi. Het weze u vergeven want het past vermoedelijk bij uw genoom.

O o o, wat een verzuurdheid... Lach toch een beetje man, het leven is te kort om zo de zurigaard uit te hangen. En inderdaad, als de powers that be alles, maar dan ook werkelijk alles doen om elke redelijke oplossing te blokkeren, dan komt daar herrie van, en beweging is altijd beter dan standstill. :-)

system 29 april 2008 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3393382)
O o o, wat een verzuurdheid... Lach toch een beetje man, het leven is te kort om zo de zurigaard uit te hangen. En inderdaad, als de powers that be alles, maar dan ook werkelijk alles doen om elke redelijke oplossing te blokkeren, dan komt daar herrie van, en beweging is altijd beter dan standstill. :-)

U neemt blijkbaar alles letterlijk. Te letterlijk mijnsinziens. Een beetje relativeren zou geen kwaad kunnen. De dingen wat luchtiger benaderen. Een Tijl Uilenspiegelachtige kijk op de dingen kan soms wonderen verrrichten.

Pavolini 29 april 2008 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 3392131)
Toch prachtig dat die stemmen voor iets totaal anders worden gebruikt :twisted:

Dat is nog zo zeker niet! Kwabbernoot Annemans (zogezegd het Groot Licht van het VB, in werkelijkheid symbool van vals-elitair gewentel in het parlementair fluweel) stelde reeds dat de Vlamingen in een onafhankelijk Vlaanderen wat hem betreft gerust een monarchie mogen installeren. 't Zal dan wel geen Saksen-Coburger zijn, maar we zouden toch maar weer met dat aftands gedoe opgezadeld zitten.

Raven 2 mei 2008 14:16

Begrijpelijk ook..

Kan de desillusionering in VLD, SPA en CD&V nog groter op dit moment? Er is maar 1 pijnlijke conclusie die men kan trekken... de traditionele partijen slagen er niet in om werkelijke hervormingen te realiseren en sturen de kiezer dan maar met een kluitje in het riet.

Elke partij die bereid is deze problematiek direct aan te kaarten heeft maar te schoppen in open doel...

Het is hopen dat Leterme snel terug van koers veranderd, want zij zijn heel snel heel veel kiezers aan het verliezen met hun aanmoddering.

Linkse Vogel 2 mei 2008 19:05

Dat zie je toch meteen, dat is een onbetrouwbare peiling...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be