![]() |
Maar nu weet ik nog steeds niet hoe de vork aan de steel zit.:?
Ligt Hans nu buiten, of juist Ruben? Wat is nu de échte BUB?:? |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: nu ben ik géén belgicist nog BUB'er maar vind dit ontzettend jammer voor de gewone millitant van de BUB |
Citaat:
|
"De Boeddhistische Unie van België reageert op de situatie in Birmanie "
Zie, ze zijn al goed op weg echte belgicisten te worden :-P |
Citaat:
|
Ruben Cottenjé bij Lijst Dedecker? Het zou me niet verwonderen aangezien men daar permanent showmannen zoekt.:-D
|
Citaat:
|
Als de theorie Cottenjé "de Dauphin" wordt gevolgd, zit een partij als volgt in elkaar:
www.partij.be lid zegt: ik ben het niet eens hier!!! lid doet: www.departij.be en voegt eraan toe: en d�*t is nu de partij !!! Tja, het wordt begrijpelijk dat de goede man bij de VLD is buitengegooid (en 't is toch al moeilijk om d�*�*r buiten te worden gegooid). |
Citaat:
lid zegt: ik ben het niet eens met de partij en ik wil voorzitter worden lid zegt: ik heb de rechten op de website, dus verklaar ik me voorzitter van die partij op de website de partij zegt: lid kan geen voorzitter worden zonder voorzittersverkiezingen de partij zegt: we moeten lid zijn rechten op de website afnemen, maar dat vraagt tijd, dus verklaren we een nieuwe website, waar de partij rechten op heeft en niet één lid. http://www.BelgischeUnie-UnionBelge.be |
Het lijkt precies dat de grootste sterkste leugenaar/manipulator zal winnen.
Zou dit mogelijk zijn anno 2008.8O8O |
Kijk, ik weet het nog altijd niet, en ik moet het niet weten. Ik weet enkel dat deze affaire de hele zaak BUB serieus nadelen gaat bezorgen.
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, ik weet er het fijne niet van, maar ik denk niet dat een clubje dat kokketeert met (con)federalisme en Lijst Dedecker de echte BUB kan zijn, niewaar. :roll: |
Dat lijkt me redelijk evident ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta aan niemand's kant, maar ik zal nooit steun betuigen aan een nepedelman uit het vroegere VB die nu aansluiting zoekt bij LDD.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be