Citaat:
Dat stel jij, maar daar heb je geen aanknopingspunt voor.
Lees anders nog eens wat er staat; ik geef letterlijk aan dat wat de werknemer als aanvaardbaar beschouwd, zijn zaak is. Nergens staat daar dat deze met om het even wat akkoord moet gaan.
|
Hebben veel werknemers van lagere beroepen veel keuze inzake wat zij aanvaardbaar vinden wat het loon betreft voor wat ze moeten doen?
Citaat:
Nee, dat hoeft niet; zijn loon is een gegeven dat los staat van andere lonen en van toplonen.
De werknemer moet dat loon ok vinden voor hetgeen hij ervoor moet doen; al de rest is poespas...
|
ook hier weer het zelfde werknemers van lage beroepen hebben weinig of geen keuze als het op hun loon aankomt.
Citaat:
Gelijkwaardigheid betekent geen gelijke/vergelijkbare lonen.
|
Jawel, u bent niet meer waard dan de persoon die achter de vuilniskar staat.
Dit bewijst uw natuurlijke aard van arrogantie en egoisme
Citaat:
De extraatjes en de uitspajes zijn geen verplichting noch een noodzaak.
Los daarvan kost een kind laten studeren geld ja; als daar geen één opofferng tegenover kan staan van de ouders, dan is het opnieuw hun fout, niet die van de maatschappij.
|
Fout, het zijn die extraatjes die een meerwaarde geven in de studies en de studies vergemakkelijken.
Er zijn genoeg ouders die diep in de buidel tasten voor hun kinderen maar dit zonder garantie op succes
Citaat:
Een PS3 of merkkledij zijn overbodig en geven 0,0 voorsprong; Als je daarmee je punt wil gaan bewijzen, dan is het desastreus gesteld met jouw inhoudelijk betoog.
|
de ps3 of merkkledij zijn niet de extraatjes die ik bedoelde maar dit had ik toch al gezegd en zijn inderdaad 0,0 en overbodig
Citaat:
Bullshit; zelfmotivatie en een wil om te slagen, d�*t heb je nodig. Geen schrik hebben ommte werken, d�*t heb je nodig...
|
Met zelfmotivatie en hard weken alleen kom je nergens dat weet je goed genoeg
Citaat:
Bullshit; goedkope excuses die iemmand die er niet gekomen is aanhaalt, om zijn eigen gebrekkige acties te verdoezelen. Het is niet omdat de gebraden kippen je niet in de mond komen vliegen, dat het allemaal één uitverkochte boel is.
Mijn moeder was een alleenstaande agente die twee zonen de mogelijkheid heeft gegeven verder te studeren, en ik sta na 3 jaar hard werken verder dan de grote klagers hier ooit zullen staan in hun carrière, en dat zonder enige push of enige connecties. Alle gewaardeerde carrièremensen in mijn omgeving, zitten in hetzelfde schuitje; de pistonés, zitten allemaal op een zijspoor.
Allemaal excuses dus...
|
Dat u het gemaakt heb is de uitzondering die de regel bevestigd. voor elke persoon zoals u zijn er minstens 100 die met dezelfde inzet en kennis en motivatie niet ver geraken in het leven en ook dit weet u maar al te goed of bent u blind voor de realiteit?
|