![]() |
Citaat:
Hield jij de kaars vast?:-o |
Hloe is BHV eigenlijk een prioriteit kunnen worden? Wie ligt er, buiten de NVA, eigenlijk wakker van? Hebben we geen belangrijkere zaken te regelen. De economie uit het slop halen bvb, ik zeg maar wat. Of komt dat allemaal in orde als de vlaggenzwaaiende idioten de pyrrusoverwinning rond hun eeuwige fetisj BHV binnenhebben?
|
Citaat:
Je vind het gezeik van de Walen niet hinderlijk? Dat is de enige reden van het Vlaams-nationalisme hoor. Als je het Vlaams nationalisme wil aanpakken, moet je beginnen bij de wortels. En dat zijn de Walen. Either way, you will switch to our side brother. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het eerlijk gezegd ook niet leuk vinden als een ander volk de grote Jan komt uithangen in mijn regio en er allerhande eisen komt stellen. Nam jij het niet regelmatig op voor de Palestijnen? |
Citaat:
En om op je vraag te antwoorden: ik heb een sterk vermoeden dat de MR er wel degelijk wakker van ligt. |
Citaat:
Heeft de Gestapo hem daar opgemerkt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad. Min of meer. Daar kan je niet naastkijken. Of moet het er letterlijk instaan vooraleer jij het snapt? |
Citaat:
allé, behalve die keren dat ze ervoor gestemd hebben natuurlijk. manmanman, waar zijn we mee bezig. |
Citaat:
Dat klopt. Landen opnoemen waarin electorale belangen de hoofdrol spelen én waarin de belangen van de ene taalgroep compleet tegengesteld zijn aan die van de andere kan ik echter niet zo gauw opnoemen. Weet je.... Ik keek daarstraks even naar het kamerdebat dat over de splitsing van BHV zou gaan, en waar de buitenlandse media wel massaal voor zullen zijn opgedaagd. Op een bepaald ogenblik viel me de spreuk op achter de voorvoorzitter van de Belgische praatbarak. Je weet wel, de magische woorden die in 1830 iets moesten bewijzen dat er toen (nog) niet was, dat er minder is dan ooit, en dat er ook nooit zal zijn. Ik verzeker je dat elk normaal mens zich in een surrealistische wereld waant als hij de woorden: 'eendracht maakt macht' leest in een parlement dat ofwel wordt monddood gemaakt, ofwel vrijwillig zijn macht uit handen geeft, en waar letterlijk over niets nog eendracht bestaat. Integendeel. Het is tweedracht (en onmacht) troef. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Uw zin voor humor is niet van je dat ... :roll: |
Citaat:
Fijn, ik stel voor dat je de Franstalige partijen dat eens gaat uitleggen. |
Citaat:
En ja crochetje de walen, zijn het probleem in den belziek, ze zijn wel in de minderheid, maar leiden wel den belziek sinds de onafhankelijkheid, dus ongeveer 180 jaren zitten de Vlamingen opgescheept met die luie agressieve walen waar geen land mee te bezeilen valt en die zich laten bevoorraden door Vlaanderen (onrechtvaardige transfers) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben er trouwens niet zo zeker van dat ze voor gestemd hebben. Heeft een bron daarvoor, of lult u maar wat uit uw nek? Het blijft een feit dat de Walen een uitgebreid staatsapparaat hebben, zoveel mogelijk willen centraliseren, herverdelen, etc, etc. Communisme met andere woorden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be