Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De Koningin-weduwe wordt tachtig. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107385)

Duupje 11 juni 2008 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3491092)
neandertaal ook zeker?

Dan is manta vast niet de enige hier.:lol:

manta 11 juni 2008 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3491103)
Dan is manta vast niet de enige hier.:lol:

:-(
Wat voor een uitleg is dat nu ...
'k Voel me ineens zo ... zo ... wel , zoals deze hier :

Metternich 11 juni 2008 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3491026)
Tof ... En weet ze den datum al ??? :-P

Zodra ik die Ikea-guillotine hier in elkaar gekregen heb, maar die handleiding is ook niet echt alles zeg...

Metternich 11 juni 2008 18:32

Ben er ook nog niet uit hoe je haar hoofd met dat kapsel door het gat van de guillotine krijgt. De elektrische stoel is ook al uitgesloten met dat kapsel en volgens mij kan ze het ook uitklappen om heel haar lichaam te bedekken tegen aanvallen.

Slim bekeken, dat is geen kapsel, maar een draagbaar wapenplatform dat beschermt tegen de "beroepsongevallen" dat een lid van een koninklijke familie kan tegenkomen.

Geert C 11 juni 2008 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 3491234)
Zodra ik die Ikea-guillotine hier in elkaar gekregen heb, maar die handleiding is ook niet echt alles zeg...

Is al voor gezorgd. ;-)

Metternich 11 juni 2008 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3491251)

En ik hier maar knoeien!

floppy 11 juni 2008 20:26

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3491251)

Gaat dat niet te rap? Is een bot verroest mes niet beter? Trouwens, eerst afrekenen met dat kapsel:

manta 11 juni 2008 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floppy (Bericht 3491571)
Gaat dat niet te rap? Is een bot verroest mes niet beter? Trouwens, eerst afrekenen met dat kapsel:

Zwansde nu ??? Met al die haarlak dat daar opzit krijg je dit :

floppy 11 juni 2008 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3491605)
Zwansde nu ??? Met al die haarlak dat daar opzit krijg je dit :

YESS!!! We lokken ze eerst naar Kuregem....

daiwa 11 juni 2008 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3490977)
Bv ze kan vijf (of meer) talen.

Spijtig genoeg kan ze wel niet betalen, dat doen wij in haar plaats.

Dronkoers 11 juni 2008 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3491849)
Spijtig genoeg kan ze wel niet betalen, dat doen wij in haar plaats.

Zo gaat dat in een dictatoriele monarchie :twisted:

MaGNiFiCaT 11 juni 2008 23:53

Ik heb het einde gezien van een documentaire over Haar en ik moet zeggen dat mn respect naar Haar toe nog groter is geworden. Ze was echt een grote dame!

Verder zou ik beleefd vragen aan alle mensen om van nu af aan op te houden grappen te maken over haar.

Jawel, ook ik heb wel eens gelachen ermee, maar tergelijkertijd voelde ik me wel schuldig. Want Zij kan zich niet verdedigen, en eigenlijk is spot drijven met Haar totaal onveroorloofd.

Ik zal dan van mijn kant met géén woord meer reppen over alles dat koninklijk is.

Deal????

Geert C 12 juni 2008 00:02

Zij WAS een grote dame??? 8O

MaGNiFiCaT 12 juni 2008 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3492153)
Zij WAS een grote dame??? 8O

Ja, nog altijd, maar ze wordt oud eh. Dus Ze gaat niet enkel werkelijk vergrijzen, maar ook in de gedachten van de Belgen. Aangezien ze haar aktiviteiten gaat minderen en niet meer op de voorgrond treedt.;-)

Txiki 12 juni 2008 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3492145)
Verder zou ik beleefd vragen aan alle mensen om van nu af aan op te houden grappen te maken over haar.

Jawel, ook ik heb wel eens gelachen ermee, maar tergelijkertijd voelde ik me wel schuldig. Want Zij kan zich niet verdedigen, en eigenlijk is spot drijven met Haar totaal onveroorloofd.

Ik zal dan van mijn kant met géén woord meer reppen over alles dat koninklijk is.

Deal????

Jij bent veeeeeeel te braaf voor deze wereld...

Metternich 12 juni 2008 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3492145)
Ze was echt een grote dame!

1m90?
Citaat:

"Zij" en "Haar". Is na de Heilige Boudewijn Fabiola verheven tot het Godendom? :D
Citaat:

Maar jong, wat kan mij dat nu schelen dat jij van die hilarische onderwerpen over de koninklijke familie maakt.
Citaat:

Deal????
Ik doe alvast niet mee :-)

MaGNiFiCaT 11 juni 2009 22:07

Vandaag is het de eenentachtigste verjaardag van Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe.

Ik wens Haar dan -zoals ieder jaar- ook een prachtige verjaardag toe en nog 25 jaren veel geluk en goede gezondheid!!!

toccata 11 juni 2009 22:09

Ik wil trouwens trouwen met magnificat haar avatar
Ik schaam mij daar niet voor

bgf324 11 juni 2009 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4166501)
Vandaag is het de eenentachtigste verjaardag van Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe.

Ik wens Haar dan -zoals ieder jaar- ook een prachtige verjaardag toe en nog 25 jaren veel geluk en goede gezondheid!!!

Wat? 8O
25 jaar?
Moet het mens dood op 105? Waarom geen 106? Koningin of nie, ze mag toch nog wel zelf kiezen hoe oud ze wordt :evil:

Dronkoers 11 juni 2009 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4166501)

Als mens wens ik het haar ook.

Haar status moest al 81 jaar dood zijn ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be