Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Islamverovering EU : Duitse Volk verzet tegen 184 nieuwe moskeeën (https://forum.politics.be/showthread.php?t=109710)

FDM 31 augustus 2008 16:32

De organisatie die achter de bouw schuilgaat, is de ‘Ditib’ (Diyanet Iserli Turk Islam Birgili), de Turkse staatsautoriteit voor godsdienstzaken.

alice 31 augustus 2008 20:16

Dat betekent dat het geld uit de zakken van Turkse migranten komt; moskees die aangesloten zijn op het dyanet krijgen een imam voor drie jaar uit Turkije maar geld komt van gelovigen zelf; ong 10 procent van het inkomen van leden aangesloten bij een moskee.

Mr. Thatcher 31 augustus 2008 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3585764)
vrijheid van vredelievende religie is voor mij mogelijk. ik heb geen last van joden boeddhisten hare krishnas van niemand. Alleen de moslims kunnen zich niet gedragen. Hun zelfbeheersing is nergens te vinden. Dus ja de islam moet worden verboden. en wel nu meteen voor onze vrijheid te kunnen bewaren. En denk niet dat er gematigde moslims bestaan. dat is absoluut de verkeerde gedachte. De hoofddoekenmafia incluis. De moslim moet steeds luisteren naar de roep van allah. In de vorm van de imam en wees gerust een brave huisvader kan zo gewelddadig worden. het is duidelijk dat de islam in strijd is met al onze democratische gegevens. Weg ermee zodat we terug vrij over straat kunnen lopen zonder die irritante moslims die u ambeteren.

Toch iemand die echt durft zeggen dat de islam moet worden verboden. Vrijheid van religie allemaal goed en wel, maar de islam is de grootste bedreiging van de 21 ste eeuw. De ideologie van de islam is even gevaarlijk als die van Hitler en Stalin. Wil er iemand terug dergelijk regime? En een gematigde islam bestaat inderdaad niet. En zelfs als je de extremistische moslims uitwijst, en je laat de zogezegd gematigde in de EU blijven, dan nog zal daar weer extremisme uit groeien. We moeten de islam durven verbieden!

shaddy 1 september 2008 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Thatcher (Bericht 3662390)
Toch iemand die echt durft zeggen dat de islam moet worden verboden. Vrijheid van religie allemaal goed en wel, maar de islam is de grootste bedreiging van de 21 ste eeuw. De ideologie van de islam is even gevaarlijk als die van Hitler en Stalin. Wil er iemand terug dergelijk regime? En een gematigde islam bestaat inderdaad niet. En zelfs als je de extremistische moslims uitwijst, en je laat de zogezegd gematigde in de EU blijven, dan nog zal daar weer extremisme uit groeien. We moeten de islam durven verbieden!

Ik zeg altijd de waarheid en de realiteit. De nazis en de islam ze kunnen samen gaan hokken. Maar hun achterban extreem links (islam) en extreem rechts (nazi) zullen batteren peis ik. ;-)

circe 1 september 2008 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3663467)
Ik zeg altijd de waarheid en de realiteit. De nazis en de islam ze kunnen samen gaan hokken. Maar hun achterban extreem links (islam) en extreem rechts (nazi) zullen batteren peis ik. ;-)

hitler was "links" en ik vrees dat de islamitische achterban gewoon extreem "rechts" is.

maar ze komen mekaar toch tegen. Ze kwamen mekaar natuurlijk al tegen, zie het verhaal van : de nonkel van Arafat: de moeftie, den dolf en de Handschar divisie

shaddy 1 september 2008 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3663549)
hitler was "links" en ik vrees dat de islamitische achterban gewoon extreem "rechts" is.

maar ze komen mekaar toch tegen. Ze kwamen mekaar natuurlijk al tegen, zie het verhaal van : de nonkel van Arafat: de moeftie, den dolf en de Handschar divisie

toffe tip ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be