![]() |
Citaat:
De joden zijn massaal neergestreken na WOII (deels door de schandalige behandeling in Europa, holocaust, enz). En zij hebben hebben de toenmalige bevolking zeer onder druk gezet. Zij kwamen massaal neergestreken zoals roofvogels op een land dat niet van hen was. En de joden zijn in hun onrechtmatig gedrag beloond geworden door de VN, die hen een staat gunde op een vreemde grond, een land dat hen eigenlijk niet toebehoorde. En toen is de heilbel begonnen. Zo zit het initieel in mekaar. |
Citaat:
|
Misschien kan System ook eens gaan opzoeken wat het verschil is tussen CisJordanie, Transjordanie en Jordanie?
Dan kan hij ineens eens gaan zoeken hoeveel honderdduizenden joodse eeuwenoude bewoners van de arabische landen werden uitgedreven. (enig idee waarom Mohammed indertijd asiel verkreeg in de JOODSE stad Medina? JOODS in Arabia? hoe is het mogelijk hé). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En nog iets: Je mag gewoon 'jij' of 'gij' typen;-) |
Citaat:
én dat het "britse mandaatgebied" gewoon in twee is verdeeld: een groot stuk voor de arabieren en een klein stukje voor de joden. alleen vergeet iedereen dat de arabieren een GROOT stuk hadden en dus nu Jordaniers heten en NIET Palestijnen. De "palestijnse" jordaniers zijn dan ook de enige mensen ter wereld die een vluchtelingenuitkering krijgen zonder dat ze zelfs maar uit hun huis werden gezet. (over welk gebied heeft U het wanneer u over 67% arabieren spreekt? over het britse mandaatgebied? want de joden die toevallig op het aan de arabieren toegewezen gebied woonden zijn dus wel allemaal moeten gaan verhuizen naar het joodse gebied hoor.... ik denk dat je het nu in keulen hoort donderen zeker ? d�*t word je niet aangeleerd in de Eurabische scholen hé.) |
Citaat:
Dat zal wel! En als het dat niet is, zult u ons nog wat anders proberen wijs te maken. |
Ik heb sympathie voor KVHV en meervoud. En als centrum vlaams-nationalist ga ik regelmatig naar vriendenkring sneyssens.
|
Citaat:
1) De Arabieren werden VERJAAGD uit hun land en zijn niet "op vraag van" de Arabische buurlanden naar ginds getrokken. 2) Het is een pertinente leugen te beweren dat er geen Palestijns / Arabisch volk was / is, vooral gebruikt door de zionisten. 3) Verwijzing naar de oudheid en de Kruistochten is misplaatst. De heibel begon pas echt in 1948. |
Citaat:
2) Dat is aantoonbaar onjuist;ik ga niet weer hetzelfde posten als ik eerder deed. Bovendien kom je niet met argumenten waarom er volgens jou VOOR 1967 sprake zou zijn van een Palestijnse natie. 3) De verwijzing is absoluut niet misplaatst: Vanaf het begin van de jaartelling is er al heibel in dat gebied. Ken je de geschiedenis van het gebied wel? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be