Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Is de vrouwelijke seksualiteitsbeleving bedreigend voor de moderne man? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111936)

Mitgard 16 september 2008 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3693504)

Onzekerheid is iets dat bij iedereen voor kan komen. Misschien omdat de vrouwen steeds meer zelfvertrouwen kweken, meer op eigen benen staan en zo heel onafhankelijk worden, dat het bepaalde mannen toch een beetje angst inboezemt. Tijden veranderen, ook voor man en vrouw. ;-)

veel vrouwen zitten wel alleen te koekeloeren met hun zelfvertrouwen en hun onafhankelijkheid.
en straks wanneer ze ouder worden, minder aantrekkelijk, lelijk verrimpeld en met hangtieten en dus geen aandacht meer van mannen krijgen.
wat dan?
kinderloos, alleen, eenzaam, hopeloos....

Duupje 16 september 2008 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3693525)
veel vrouwen zitten wel alleen te koekeloeren met hun zelfvertrouwen en hun onafhankelijkheid.
en straks wanneer ze ouder worden, minder aantrekkelijk, lelijk verrimpeld en met hangtieten en dus geen aandacht meer van mannen krijgen.
wat dan?

Ik ondervind dat die vrouwen die alleen zijn, daar nogal redelijk bewust voor kiezen. Zelfs een aantal die bewust kiezen om kinderloos te blijven.
Voor ouder wordende vrouwen en mannen is het leven nog niet voorbij. Als ze dan toch eenzaam worden, ligt het vaak aan zichzelf omdat ze zich afsluiten voor de wereld.

Dronkoers 16 september 2008 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3693539)
Ik ondervind dat die vrouwen die alleen zijn, daar nogal redelijk bewust voor kiezen. Zelfs een aantal die bewust kiezen om kinderloos te blijven.
Voor ouder wordende vrouwen en mannen is het leven nog niet voorbij. Als ze dan toch eenzaam worden, ligt het vaak aan zichzelf omdat ze zich afsluiten voor de wereld.

Waar? :cheer:

Duupje 16 september 2008 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3693581)
Waar? :cheer:

Eén van mijn vriendinnen bvb al. (nee ze is niet meer vrij)

manta 16 september 2008 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3693827)
Eén van mijn vriendinnen bvb al. (nee ze is niet meer vrij)

Weer nix ... :-(

Duupje 16 september 2008 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3693901)
Weer nix ... :-(

Seg mensen, komt ne keer wa meer buiten éh, en leert ne keer wa volk kennen. :-D

manta 16 september 2008 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3693904)
Seg mensen, komt ne keer wa meer buiten éh, en leert ne keer wa volk kennen. :-D

:-(

Die van mijn leeftijdscategorie hebben allemaal al kinderen en zo ... Is da na iet voor mij ??? :-P

En buitenkomen is nix, mor 't is da ze dan ook naar binnen willen hé ...

Duupje 16 september 2008 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3693911)
:-(

Die van mijn leeftijdscategorie hebben allemaal al kinderen en zo ... Is da na iet voor mij ??? :-P

En buitenkomen is nix, mor 't is da ze dan ook naar binnen willen hé ...

:rofl:

Kinderen zijn een probleem bij u ? :rofl:

*komt niet meer bij vant lachen*

circe 16 september 2008 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3693525)
wat dan?

Ik denk dat je je hier toch schromelijk vergist.

De meeste vrouwen die eenzaam en alleen thuis zitten te koekeloeren zijn de moedertjes die ofwel binnen in een huwelijk met een uithuizige echtgenoot en zondagspapa elke avond moederziel alleen op hun kroost kunnen passen, ofwel degenen die de zondagspapa al hebben buitengebonjourd zodat die zelf al eens een weekend op zijn eigen kroost kan passen.

eenmaal de kinderen groot en de hangtieten (uw woorden) in aantocht zijn het net die zelfstandige vrouwen die met volle teugen van het leven genieten.

als daar zijn:

- gene was en plas en mannelijke hemden te strijken
- eten waar en wanneer ze zin hebben zonder dat "het ventje" meent de klok erop gelijk te moeten kunnen zetten
- uitgaan als ne grote zonder jaloers gezaag van het ventje
- en last but not least: met hun eigen hangtieten kunnen ze gewoon nog wel een heleboel testosteronbommetjes in beweging krijgen, terwijl degenen die thuis met zo'n uitgeblust verlept klokkenspel zitten, dan nog enkel aan de dildo kunnen!

en nu gij hé makker! ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be