![]() |
Citaat:
Behalve misschien in zuid frankrijk en italië waar de mosselen zo klein zijn dat je een microscoop nodig hebt om ze eruit te peuteren. sjah dan moet je wel iets anders eten erbij... |
slecht geslapen largo ? pfft raar dat ge nog niet met mosselen in t zuur afkwam ...
:cheer: rauwe verse mosseltjes :cheer: |
Citaat:
smos= toch kaas en hesp op een broodje? Hesp veranderen in rosbief of zo? Aanrader? Koop jij rosbief voor op den boterham? Al op voorhand gekookt? |
Citaat:
|
Citaat:
Mosselen in zuur da kunde in den delhaize kopen is niet zo lekker liever haring in zuur... Rauwe mosselen? De pa van nen maat van mij eet ze soms rauw om te proeven denkk... |
Citaat:
Slecht jaar! Ey mij hoor je niet klagen over de aldi maar je zal maar aan mij denken als er zo tussen uw tanden plots "kr kr kr" zand is he ;-) |
Citaat:
Deze keer is m'n beleg een paar schellekes rosbief ;-) En ja, bokes met rosbief :cheer: In de winkel kunt ge dat kopen als beleg eh ;-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
MOSSELEN!!! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet best wel wat een open haard is, Circe. Alleen vond ik je zinsconstructie nogal vreemd. Je was erbij vergeten te zetten dat je dus wel degelijk eerst een bbq op die plek ging zetten en dat de schouw als 'dampkap' moest dienen. Zo'n "flam ding" noemen ze volgens mij ook wel een 'caset' (god knows hoe 't wordt geschreven), in mijn contrijen toch.L |
Citaat:
Het smaakt wel, maar dan ben je je mosselen heel snel beu omdat je frieten je al verzadigd hebben. Het is bovendien zonde om zoiets gezond als mosselen te combineren met vette fastfood-stokjes. Trouwens, mosselen op kot lijkt ineens haalbaar. :cheer: Mosselfestijn met de vrienden! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
t moe ni altijd met de vrienden zijn hé ;-) ps mosseltjes zijn idd een heel makkelijke bereiding, maar heb je dan wel kookpotten die groot genoeg zijn ? dat zou ik nu niet ddll verwachten op een kot |
Citaat:
|
Citaat:
maar je hebt gelijk: in principe kan je ook je mosselen in dat papilloteke van hierboven gewoon tussen de brandende houtblokken leggen en ze er nadien uitvissen... lijkt me ook een leuke winterse bezigheid. nog tip: als je geen grote pot hebt: met een grote wok kan je ook heerlijk mosselen koken, zelfs nog beter want ze worden gelijkmatiger gaar. En neen, ik hoef ook geen frieten bij mosselen: bruin boter met boerenboter. Vroeger moesten we ook na het eten van de mosselen een glas melk drinken voor het geval er een vergiftigde bijzat (ik denk dat ze bedoelden: eentje die al dood of half verrot was? zo'n vieze). |
Citaat:
Maddox, dit klinkt bijna als een oneerbaar voorstel.... verduidelijk eens wat je exact bedoelt? :silly: Ge wilt me toch niet aan de kook zetten of zo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bak ze eens zelf zou ik zeggen... Ga bintjes halen bij de dichtsbijzijnde boer schil ze snij ze en smijt ze (in twee keer) in de friteuse... fast foodstokjes :roll: ;-) Citaat:
Citaat:
"geeeeeeef mmmmmmiiiiijjjj eeeeeeennnssss deeeeee moooossssseeeeellllleeeeen dooooooor" ->oeps die zijn al koud :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be