![]() |
Ik doe m'n job graag maar ik denk dat ik lichamelijk serieus wat problemen ga hebben als ik 70 ben (ik heb nu al mankementen) waardoor ik niet meer sta te springen om m'n job uit te oefenen maar snak naar m'n zetel thuis.
|
Ik heb "nee" ingevuld, maar wens daar op terug te komen. Als ik de laatste tien jaar langzaam mag stoppen, ben ik bereid tot 70 te werken. Bijvoorbeeld:
60: 20% pensioen, 80% werken 63: 33% pensioen, 67% werken 65: 50% pensioen, 50% werken 68: 80% pensioen, 20% werken 70: 100% pensioen Dat geeft me de kans om langzaam uit te bollen zodat ik niet van de ene dag op de andere in een zwart gat val, om mijn levensstandaard langzaam aan te passen, om opvolgers te begeleiden, hobby's te zoeken,... Werken houdt een mens ook jong, maar mezelf afpeigeren van 's ochtends tot 's avonds 5 dagen lang tot mijn 70e, daar bedank ik voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik werk tot mijn zestigste.
Vind dat een mooie leeftijd... |
Nooit graag gewerkt.
Op mijn 32 ste dan maar bij de (Vl) gemeenschap begonnen. Daar werd ik nog moeder. Gestopt. Rentenieren. 8-) Prrrrt. |
Het hangt er van af.
Een 9-to-5 job met een baas? Zeker niet, hoe sneller weg hoe liever. Maar moest ik geld kunnen verdienen met mijn schrijfsels bijv, dan zou ik dat voor altijd kunnen blijven doen voorzover mijn gezondheid het toelaat. Jammer genoeg zijn er niet zoveel mensen in de wereld die zoveel succes hebben met schrijven. |
Citaat:
|
Anders: niks wijst er op dat ik 70 jaar ga worden ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
(kheb geen goesting om dat artiekel te zoeken) |
Citaat:
Ik kan wel aannemen moest ik metser zijn, dat ik het ook niet vol houdt tot mijn 70e. Of als profvoetballer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil niet eens leven tot mijn zeventigste.
|
Zal wel moeten, ons pensioenfonds is er door gejaagd.
|
Citaat:
Eigenlijk zijt gij de betreuren mens : werken tegen uw goesting ! |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: Ter meerdere glorie van Belgie! :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be