Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose
(Bericht 3887279)
Vreemd, nu zijn onschuldige Israelische en Palestijnse burgers ook al bloeddorstige Hamas-terroristen volgens u? Ik stoor mij tevens ontzettend aan uw "veralgemeningsdrang". Volgens u zijn alle Palestijnen (zonder onderscheid te maken tss burgers en Hamas-militanten) verantwoordelijk en valt Israel niets te verwijten. Ik weet echter maar al te goed dat u gedreven wordt door uw blinde en hevige haat jegens de moslims. Vandaar acht ik u ook niet in staat om hier een objectieve post te plaatsen.
|
Wit rozeke, u moet mij géén woorden in de mond leggen die ik nie gezegd heb.
Ik heb alleen gezegd dat de meerderheid van de palestijnen gekozen hebben voor hamas, terwijl ze zéér goed wisten dat het een terroristische groepering was en is, die de vernietiging van Israel voor ogen hebben en dus wit rozeke zijn die burgers mee verantwoordelijk van wat er nu aan de gang is, zij tezamen met de hamas excentriekelingen zijn schuldig en hebben gekregen van Israel waarvoor ze gestemd hebben nl. een terechte oorlogsgolf over hun hoofden.
Inderdaad ik haat al wie aanzet tot gewelddadige conflicten en daar zijn die moslim terroristen bij, of wat hadde anders gedacht. De waarheid kwetst hé wit rozeke
Citaat:
(Bericht 3887279)
Fatah deed bitterweinig voor het gewone Palestijnse volk. Hamas gaf zijn volk tenminste eten, drinken en scholing! Vind je het dan raar dat het volk Hamas verkoos boven Fatah? In principe is het Israel zelf dat veranwoordelijk is voor de acties van Hamas, want heeft de Israelische staat Hamas in zijn begin jaren niet (financieel) gesteund, waardoor Hamas is kunnen uitgroeien tot wat ze nu zijn?
|
Neen wit rozeke u hebt het verkeerd voor. De fatah hielp z'n volk. Maar omdat hamas geen voet aan de grond kreeg, zijn ze begonnen om sociale bedieningen aan te bieden met maar één doel voor ogen nl. Dat de mensen op hun zouden stemmen, zodat ze de meerderheid kregen om een stap vooruit te kunnen zetten in de vernietiging van Israel, dat was en is hun doel geweest, maar ook hun eigen ondergang, want Israel zal hun daarbij nu eens even helpen. Of Israel hamas financieel zou gesteund hebben, daar weet ik niks van en ik betwijfel dit, want hamas staat allang gecatologeerd als een terroristische moslim groepering, die volgens mij zeker NIET door Israel zal ondersteund geweest zijn, als we weten dat joden en moslims elkaar tegengestelden zijn!!
Citaat:
(Bericht 3887279)
Is het Israel niet die verantwoordelijk is voor het uitlokken van geweld? Zij koloniseren er lustig op los.... Wat heeft WOI en WOII trouwens met dit onderwerp te maken? Dat Duitsland verantwoordelijk was voor WOII staat als een paal boven water. In WOI lag het echter allemaal veel moeilijker.
|
Neen wit rozeke het zijn de moslims en specifiek hamas die verantwoordelijk zijn voor dit geweld dat ze nu te smaken krijgen. Dat Israel er lustig op los koloniseerd is een grove leugen die u hier bralt, integendeel Israel heeft korte tijd geleden een extreme groep israelieten laten verhuizen en hun kolonie afgebroken dat op palestijns gebied stond, trouwens met geweld is dit gebeurd, te zien geweest op TV!
In de eerste en tweede wereld oorlog was de schuldige Duitsland en niet Engeland en of Amerika, Frankrijk en of Belgie, volgens uw kromme redenering.
In de eerste wereldoorlog was het ietske ingewikkelder, maar slotsom was Duitsland toch de hoofdschuldige, of niet soms, wit rozeke?
Wat het te maken heeft in dit schrijfsel? Wel heel eenvoudig om uw kromme redenering te weerleggen!! meer niet wit rozeke!!