Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Flahaut schoffeert Amerikanen opnieuw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11712)

Raf 9 april 2004 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Was het niet dat wat jullie willen, gesloten grenzen?

Zoals ik al eerder zei: de VS is in de verste verte niet de belangrijkste handelspartner van België; integendeel zelfs: dankzij hun protectionistische maatregelen krijgen wij ons staal daar niet verkocht, zo belangrijk zijn ze voor onze economie... Als je "vrienden" hebt als de Amerikanen, heb je niet eens vijanden nodig

En als je géén vrienden hebt zoals de VS dan kan België en heel Europa hetgeen we aan staalexport verliezen maal 100000 investeren in eigen legers. Terug aan't minimaliseren huh?

Als iedereen zich wat meer in zijn eigen achtertuin bemoeide (de VS in de eerste plaats), waren er geen legers nodig.

Erw 9 april 2004 13:58

Citaat:

Citaat:

Taalspelletjes? Op het planetinternet forum, niet hier astublieft.

Inderdaad! Daarom vraag ik dan ook om klare en duidelijke taal te spreken en niet met niet ter zake doende toespelingen op iemands geaardheid te komen aandraven. Daar heb je dan blijkbaar weer geen problemen mee. Selectieve verontwaardiging?

Wat U in basis doet is elke stelling of onderwerp dat ook maar enig verband houdt met Vlaanderen op een denigrerende manier afbreken.
Soms legt U zelfs in topics, die oorspronkelijk niet zo direct iets te maken hebben met Vlaanderen op zich, verbanden om zo toch weer uw gal te kunnen spuien. Ik heb het al talloze malen gezien sinds ik op dit forum kom.

Toespelingen op geaardheid? Waar kom je nu mee aandraven?
Wééral het onderwerp aan 't afleiden zeker? 't begint belachelijk te worden kerel :x

Erw 9 april 2004 14:00

Citaat:

Citaat:

En als je géén vrienden hebt zoals de VS dan kan België en heel Europa hetgeen we aan staalexport verliezen maal 100000 investeren in eigen legers. Terug aan't minimaliseren huh?

Als iedereen zich wat meer in zijn eigen achtertuin bemoeide (de VS in de eerste plaats), waren er geen legers nodig.

Chamberlain was juist voor de Tweede Wereldoorlog ook zo één, waardoor Hitler de moed kreeg om even wat 'annexaties' te proberen.

Raf 9 april 2004 16:30

Citaat:

Citaat:

Inderdaad! Daarom vraag ik dan ook om klare en duidelijke taal te spreken en niet met niet ter zake doende toespelingen op iemands geaardheid te komen aandraven. Daar heb je dan blijkbaar weer geen problemen mee. Selectieve verontwaardiging?

Wat U in basis doet is elke stelling of onderwerp dat ook maar enig verband houdt met Vlaanderen op een denigrerende manier afbreken.
Soms legt U zelfs in topics, die oorspronkelijk niet zo direct iets te maken hebben met Vlaanderen op zich, verbanden om zo toch weer uw gal te kunnen spuien. Ik heb het al talloze malen gezien sinds ik op dit forum kom.

Wééral het onderwerp aan 't afleiden zeker? 't begint belachelijk te worden kerel :x

Je lult maar wat raak...

Erw 9 april 2004 17:10

Citaat:

Citaat:

Je lult maar wat raak...

Dat doe je zelf, je haalt zaken uit andere topics zonder dat erbij te zeggen.
JIJ lult maar wat raak dus.

Maonaise 9 april 2004 17:27

Als we het allemaal iets minder ernstig bekijken, dan is dit allemaal best wel grappig. Flahaut kicks ass back there in the USA! het stond verdorie in een boekske met een wel (zeker naar amerikaanse normen) zeer beperkte opgave, ware het niet dat de media er massaal op gesprongen is

Flahaut voor humo's comedy cup 2005!

Seba 9 april 2004 17:31

Citaat:

Zoals ik al eerder zei: de VS is in de verste verte niet de belangrijkste handelspartner van België; integendeel zelfs: dankzij hun protectionistische maatregelen krijgen wij ons staal daar niet verkocht, zo belangrijk zijn ze voor onze economie... Als je "vrienden" hebt als de Amerikanen, heb je niet eens vijanden nodig

Raf,

staalindustrie is niet meer van deze tijd, je stelt het veel te simpel. Je moet maar eens in de bedrijfswereld (diensten) zien vanwaar alle klanten en leveranciers komen bv. in consultancy en IT komen en je zal wel verschieten. En ja inderdaad, de meesten staan per defenitie los van de Amerikaanse overheid, maar zoals je wel weet zijn die tot veel in staat.

Philips Inc. 17 april 2004 22:22

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be