![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :rofl: |
Hoeveel zou hij gekregen hebben bovenop zijn parlementaire wedde?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit moet zowaar een record zijn. in één maand tijd een partij verlaten wegens niet eens met de werkwijze en nu plots terugkomen. :roll: |
Citaat:
Hopelijk komt Dirk nu snel met de broodjes americain. |
Ik begrijp plotseling waarom er zoveel circussen failliet gaan in dit land...
Serieus, wat boel is dat nu? Eerst wel, dan niet, dan weer wel...die Vijnck keert zijn kap nog sneller dan Anciaux (en ik die dacht dat dat onmogelijk was...) Overigens kan JM er ook wel wat van: eerst is Vijnck een waardeloze sukkel die voor de broodjes zorgt, dan beseft hij dat hij zijn geld verliest en schreeuwt hij moord en brand (maar vijnck is nog altijd een waardeloze, zij het nu ook oppurtunistische (liberale), sukkel) en plotseling is Vijnck weer de bloedbroeder van JM. Ja, ik weet al op wie ik niét stemt deze zomer (jammer genoeg staat op die lijst onderhand zowat elke partij op die in de buurt van de kiesdrempel komt) |
Niet te schatten...
|
Citaat:
Hoeveel kost een broodje americain tegenwoordig in Brussel. 150€?8-) :lol:;-) |
Citaat:
Nu is hij een karikatuur geworden van diezelfde bestaande machthebbers. |
Citaat:
Zonder een alternatief is zulke kritiek ongeloofwaardig en waardeloos. |
Misschien heeft JMDD zijn privédetective nu losgelaten op Vijnck?
|
Citaat:
Maar het politiek correcte kader waarin jij ook zwaar toe behoort duldt geen kritiek. Ook niet wanneer er een serieus alternatief is. Want jij beoordeelt eerst het alternatief, en wanneer ze jou niet zint, dan val je de kritikasters persoonlijk aan en werkt actief mee om ze te muilkorven. |
An Bonné verlaat Lijst Dedecker
30/04 Het Hasseltse provincie- en gemeenteraadslid An Bonné stapt na 2 jaar uit Lijst Dedecker. “Ondanks de goede wil van enkelen binnen de partij, maken de strubbelingen en perslekken in Limburg het voor mij onmogelijk om nog verder binnen deze partij op een inhoudelijke wijze aan politiek te doen”, zegt Bonné. “Daarom zal ik niet op de LDDverkiezingslijst voor het Vlaams parlement staan. Ik wens wel de resterende LDD-kandidaten alle succes toe.” Bonné wil als onafhankelijke haar beide mandaten uitzitten. DJ Tony Soetaers uit LDD Lijst Dedecker heeft de gemeentelijke afdelingsvoorzitter Tony Soetaers uit de partij gezet. “En dat omdat ik kritiek had op de ondemocratische manier van werken binnen de partij”, zegt Soetaers. “Onze voorzitter werd om dezelfde redenen uit de VLD gezet, maar past nu zelf praktijken van censuur en afstraffing van de vrije meningsuiting toe.” |
Citaat:
Bij LDD treed Dedecker zelf op als allesbeslissende dictator. |
liever dictator want ik ben de zakkevullers nu echt wel kotsbeu
|
Citaat:
|
ieder zn kans of niet soms ??
|
Citaat:
|
ik zeg niet dat hij heilig is
maar waarom zou je hem geen kans geven en Kazaavubi from Biglipcountry wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be