![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als het aan het VB ligt, wordt dat sociaal bloedbad nog groter. Al eens het economisch progreamma van het VB gelezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon respectvol omgaan met de natuur. |
Citaat:
Ik zie geen enkele mogelijke oplossing met de huidige politici, en we kunnen ze ook niet gaan omruilen voor nieuwe exemplaren want die nieuwe halen de kiesdrempel niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De andere politiekers die dan voor de kar gespannen staan zullen op dat moment weten hoe dicht het vuur aan hun schenen staat en zij zullen niet veel meer kunnen dan blijk geven van hun goede wil. Ik stel me hier zo bij voor dat de regering dan mee zal bestaan uit het VB en die weten verdomt goed hoe het de VU in het verleden is vergaan. Zij weten maar al te goed dat alle kijkers op dat moment zullen op hen gericht zijn en dat de verwachtingen zeer hoog zullen liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
groen is een even grote postjesgraaierspartij dan de traditionelen.
voor het 'milieu' is maar een dekmantel om stemmen te winnen want voor de rest doen ze niets voor het milieu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem is niet die "solidariteit", noch de Walen, nog het feit dat men Vlaams of Frans spreekt in Brussel, het probleem zit'm in de kern, de wetgeving & de politiek. Los dit probleem op en iedereen wordt er beter van, en of dit in een onafhankelijk Vlaanderen of in een België gebeurd, dat maakt mij eerlijk gezegd minder uit. |
Als VB dit keer 20% haalt mogen ze gelukkig zijn.
|
nu hoop ik oprecht dat iedereen groen gaat stemmen?
't is voor Europa he. Een groen Europa voor onze kinderen !!! Stem niet niet alleen in uw voorkeur, maar ook in de toekomst haar voorkeur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be