![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat je dan mag lachen, ja. Ik doe het nu al :lol: |
Citaat:
Ik heb gehoord dat in plaats van een jobkorting een paar klompen en een linnen schoofzak alles zou zijn wat we de volgende jaren mogen verwachten, ook zullen door de crisis bier en cervelas voortaan streng gerantsoeneerd worden. Ontwaak, Nestor, we zijn in 2009. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan alleen in de VS, hoor ik je al denken? Weet goed dat ze het daar zelfs zonder sociale zekerheid nog niet kunnen bolwerken... Wij hebben nog eens die uitgaven voor onderwijs, sociale zekerheid, enz. die zij niet hebben. Het Amerikaanse begrotingstekort (om nog van de staatsschuld te zwijgen) heeft gisteren trouwens het biljoen bereikt. Jullie zijn dus echt troglodieten, zoals Flanelcondoom het zou zeggen. Vetgemeste en in slaap gewiegde kleinburgers, die (nog) niet beseffen welke storm er in het najaar op komst is. |
Dit lijkt me wel een leuke draad om even te melden dat ik met veel genoegen gezien heb hoe FDW in het Vlaams Parlement met zijn mond vol tanden stond na de retorisch schitterende tussenkomst van Bart De Wever aan zijn adres en dat van het VB. FDW terug naar zijn bunker met zijn staart tussen zijn benen. Dat ik dat nog mag meemaken :lol: Der untergang ...
Geen van beide heren zal ooit mijn stem krijgen. Maar met een klasbak als De Wever in het Vlaams Parlement ziet het er naar uit dat het VB-tje binnen afzienbare tijd zal verworden tot een duistere notitie in de geschiedenis van dit mooie land. De individualisten zitten goed bij LDD, de echte Vlaams-Nationalisten voelen zich duidelijk beter bij NVA dat, in tegenstelling met het VB, wel constructief wil bouwen aan een modern Vlaanderen. Vul zelf maar in welk kiespubliek er nog overblijft voor de mannen en vrouwen in de Reichsbunker. |
Citaat:
En wat gaat er nu komen, zegt u? |
Citaat:
Oja, ik zou Shadowke nog vergeten, hij en de Hollanders. |
Citaat:
Citaat:
|
Wanneer schik je met pensioen te gaan, Another Jack? Het (virtuele) Zilverfonds is nu al opgesoupeerd.
Je doet mij wat denken aan Marie-Antoinette vlak voor de Franse Revolutie (hoewel de vergelijking te oneerbiedig is voor deze edelvrouwe). Zij is op het einde van haar leven nog tot inkeer gekomen, maar je weet - zelfs als pseudo-intellectueel - hoe ze aan haar eind gekomen is. |
Citaat:
Ik begrijp dat u daar erg onder de indruk van bent... |
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen weten we beter... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind de toekomst voorspellen eigenlijk meer betweterig dan er niet in te geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
maar wacht even,wat precies probeer jij te verkopen ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be