Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Der Untergang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=126211)

Nestor Burma 15 juli 2009 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 4230035)
Zowat iedereen die niet tot uw groupuscule behoort.

Ik ga lachen als jij je werkt zult zijn.

Nestor Burma 15 juli 2009 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4230038)
die sekte?:-)

Wat zal het volgende koosnaampje zijn?

Nestor Burma 15 juli 2009 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4230093)
Tijd dat het Vlaams Belang alias Vlaams Blok een nieuwe naam kiest.

Volks Belang zou een goede keuze zijn. ;-)

Nog ene die vooral bezig is met koosnaampjes.

Nestor Burma 15 juli 2009 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4230521)
:cheer:kleinburgers:cheer:

De grootburgerij zal van de crisis wel gebruiken maken om jullie opnieuw te proletariseren. 8-)

drosophila 15 juli 2009 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4230967)
Ik ga lachen als jij je werkt zult zijn.

Als ik mijn werkt zal zijn? 8O
Ik veronderstel dat je dan mag lachen, ja. Ik doe het nu al :lol:

Another Jack 15 juli 2009 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4231012)
De grootburgerij zal van de crisis wel gebruiken maken om jullie opnieuw te proletariseren. 8-)

Jaja, ze dragen allemaal een hoge hoed en ze roken dikke sigaren, terwijl ze in duistere loges snode plannen smeden om 'ons' (wie dat ook allemaal moge zijn...) opnieuw te proletariseren.
Ik heb gehoord dat in plaats van een jobkorting een paar klompen en een linnen schoofzak alles zou zijn wat we de volgende jaren mogen verwachten, ook zullen door de crisis bier en cervelas voortaan streng gerantsoeneerd worden.

Ontwaak, Nestor, we zijn in 2009.

Nestor Burma 15 juli 2009 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 4231627)
Als ik mijn werkt zal zijn? 8O
Ik veronderstel dat je dan mag lachen, ja. Ik doe het nu al :lol:

Haast en spoed... :oops: Mea culpa!

Nestor Burma 15 juli 2009 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4231902)
Ontwaak, Nestor, we zijn in 2009.

Ontwaak eens in Californië anno 2009, de rijkste staat van de Verenigde Staten, zou ik zeggen.

Dat kan alleen in de VS, hoor ik je al denken? Weet goed dat ze het daar zelfs zonder sociale zekerheid nog niet kunnen bolwerken... Wij hebben nog eens die uitgaven voor onderwijs, sociale zekerheid, enz. die zij niet hebben. Het Amerikaanse begrotingstekort (om nog van de staatsschuld te zwijgen) heeft gisteren trouwens het biljoen bereikt.

Jullie zijn dus echt troglodieten, zoals Flanelcondoom het zou zeggen. Vetgemeste en in slaap gewiegde kleinburgers, die (nog) niet beseffen welke storm er in het najaar op komst is.

kunstenaar 16 juli 2009 00:01

Dit lijkt me wel een leuke draad om even te melden dat ik met veel genoegen gezien heb hoe FDW in het Vlaams Parlement met zijn mond vol tanden stond na de retorisch schitterende tussenkomst van Bart De Wever aan zijn adres en dat van het VB. FDW terug naar zijn bunker met zijn staart tussen zijn benen. Dat ik dat nog mag meemaken :lol: Der untergang ...

Geen van beide heren zal ooit mijn stem krijgen. Maar met een klasbak als De Wever in het Vlaams Parlement ziet het er naar uit dat het VB-tje binnen afzienbare tijd zal verworden tot een duistere notitie in de geschiedenis van dit mooie land. De individualisten zitten goed bij LDD, de echte Vlaams-Nationalisten voelen zich duidelijk beter bij NVA dat, in tegenstelling met het VB, wel constructief wil bouwen aan een modern Vlaanderen. Vul zelf maar in welk kiespubliek er nog overblijft voor de mannen en vrouwen in de Reichsbunker.

Another Jack 16 juli 2009 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4232189)
Ontwaak eens in Californië anno 2009, de rijkste staat van de Verenigde Staten, zou ik zeggen.

Dat kan alleen in de VS, hoor ik je al denken? Weet goed dat ze het daar zelfs zonder sociale zekerheid nog niet kunnen bolwerken... Wij hebben nog eens die uitgaven voor onderwijs, sociale zekerheid, enz. die zij niet hebben. Het Amerikaanse begrotingstekort (om nog van de staatsschuld te zwijgen) heeft gisteren trouwens het biljoen bereikt.

Jullie zijn dus echt troglodieten, zoals Flanelcondoom het zou zeggen. Vetgemeste en in slaap gewiegde kleinburgers, die (nog) niet beseffen welke storm er in het najaar op komst is.

Toen ik klein was tot op heden waren het respectievelijk de Russen, daarna zure regen, het regenwoud, de ozon-laag, het klimaat, de terroristen,...

En wat gaat er nu komen, zegt u?

Henri1 16 juli 2009 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4232632)
Toen ik klein was tot op heden waren het respectievelijk de Russen, daarna zure regen, het regenwoud, de ozon-laag, het klimaat, de terroristen,...

Bart De Wever, Geert Bourgeois en consoorten.

Oja, ik zou Shadowke nog vergeten, hij en de Hollanders.

Nestor Burma 16 juli 2009 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4232632)

Citaat:

'Ergste van crisis komt na de zomer'

* maandag 09 maart 2009
* Bron: BELGA
* Auteur: BELGA

BRUSSEL - (Belga) Unizo-topman Karel Van Eetvelt waarschuwt dat de huidige crisis pas na de zomer haar dieptepunt zal kennen. Pas als het banksysteem weer voldoende werkt, verwacht hij beterschap.
Om de drie maanden peilt Unizo de stemming van een zevenhonderdtal ondernemers die representatief zijn voor het Vlaamse kmo-landschap. De resultaten zijn gitzwart: het vertrouwen van de bedrijfsleiders in de toekomst van onze economie was sinds 1995 nooit lager. "Ik heb nog nooit geweten dat onze ondernemers de toekomst van hun bedrijf zo somber inzagen", zegt Van Eetvelt, gedelegeerd bestuurder van Unizo. "We moeten nu vooral in het oog houden dat de banken voldoende kredieten blijven verstrekken. (...) Nu krijgen de grote en middelgrote bedrijven die van de export leven een klap. Na de zomer raakt ook de binnenlandse markt in de problemen". Volgens Van Eetvelt duurt deze crisis nog twee tot drie jaren. "Wie er daarna het beste voorstaat, zal het eerst nieuwe investeringen aantrekken", luidt het. (DES)

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...29714976090309

Nestor Burma 16 juli 2009 13:52

Wanneer schik je met pensioen te gaan, Another Jack? Het (virtuele) Zilverfonds is nu al opgesoupeerd.

Je doet mij wat denken aan Marie-Antoinette vlak voor de Franse Revolutie (hoewel de vergelijking te oneerbiedig is voor deze edelvrouwe). Zij is op het einde van haar leven nog tot inkeer gekomen, maar je weet - zelfs als pseudo-intellectueel - hoe ze aan haar eind gekomen is.

Another Jack 16 juli 2009 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4232940)
Wanneer schik je met pensioen te gaan, Another Jack? Het (virtuele) Zilverfonds is nu al opgesoupeerd.

Je doet mij wat denken aan Marie-Antoinette vlak voor de Franse Revolutie (hoewel de vergelijking te oneerbiedig is voor deze edelvrouwe). Zij is op het einde van haar leven nog tot inkeer gekomen, maar je weet - zelfs als pseudo-intellectueel - hoe ze aan haar eind gekomen is.

Ja, die doemscenario's altijd.
Ik begrijp dat u daar erg onder de indruk van bent...

Nestor Burma 16 juli 2009 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4233405)
Ja, die doemscenario's altijd.
Ik begrijp dat u daar erg onder de indruk van bent...

Troglodiet.

Another Jack 16 juli 2009 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4233539)
Troglodiet.

U bent de troglodiet die met elke donderslag gauw trillend zijn hol opzoekt en bid dat het onheil hem niet zal treffen

Ondertussen weten we beter...

Nestor Burma 16 juli 2009 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4233565)
U bent de troglodiet die met elke donderslag gauw trillend zijn hol opzoekt en bid dat het onheil hem niet zal treffen

Ondertussen weten we beter...

Een betweter als jij zou toch wel twee maanden vooruit moeten kunnen denken.

Another Jack 16 juli 2009 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4233575)
Een betweter als jij zou toch wel twee maanden vooruit moeten kunnen denken.

Ik geloof niet in doemscenario's, noch in Madame Soleil.
Ik vind de toekomst voorspellen eigenlijk meer betweterig dan er niet in te geloven.

Nestor Burma 16 juli 2009 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4233682)
Ik geloof niet in doemscenario's, noch in Madame Soleil.
Ik vind de toekomst voorspellen eigenlijk meer betweterig dan er niet in te geloven.

Zeg mij eens, welk wondermedium spiegelt jou een goednieuwsshow voor?

globalmedia 16 juli 2009 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4233767)
Zeg mij eens, welk wondermedium spiegelt jou een goednieuwsshow voor?

de wereld is rot zeg ik je,rot,
maar wacht even,wat precies probeer jij te verkopen
...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be