Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hallo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127579)

globalmedia 24 augustus 2009 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4294853)
Volgens mij is het helemaal niet zijn betrachting raf en co belachelijk te maken, maar gewoon te posten, zijn mening te ventileren.

Voor mijn part mag hij blijven hoor, zolang hij zich gedraagt. Meer nog: ik heb veel meer plezier aan hem dan dat ik me er aan erger. Hij is gewoon grappig met zijn frappante uitspraken.:-) Soms ook wel grof en barbaars.:?

ik vind jou veel te truttig,de andere is te droog, diversiteit maakt het sappiger ...:twisted:

SDX 24 augustus 2009 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4294853)
Volgens mij is het helemaal niet zijn betrachting raf en co belachelijk te maken, maar gewoon te posten, zijn mening te ventileren.

Voor mijn part mag hij blijven hoor, zolang hij zich gedraagt. Meer nog: ik heb veel meer plezier aan hem dan dat ik me er aan erger. Hij is gewoon grappig met zijn frappante uitspraken.:-) Soms ook wel grof en barbaars.:?

;-) Ik heb in elk geval meer plezier aan hem dan aan R & Cº

Pietje 24 augustus 2009 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4294851)
'HIJ' is niet degene met wie je medelijden hoeft te hebben.

Raf zit nu uiteraard in een diepe depressie. Allez, dat lijk je ons toch te doen geloven.

manta 24 augustus 2009 23:56

Het is soms wel leuk om te zien hoeveel mensen er de VB-slogan "criminaliteit , de harde aanpak" hebben aangenomen en het VB-gedachtengoed hier tonen door zo fanatiek voor het banbeleid te gaan ... 8-)
:cheer: alle fanatieke verdedigers van permbans zijn VB'ers :cheer:

:-D

JuBiLaTe 24 augustus 2009 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4294856)
;-) Ik heb in elk geval meer plezier aan hem dan aan R & Cº

SDX 25 augustus 2009 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4294857)
Raf zit nu uiteraard in een diepe depressie. Allez, dat lijk je ons toch te doen geloven.

Au contraire, de brave man heeft op zulke momenten hét hoogtepunt van zn leven!

SDX 25 augustus 2009 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4294866)
Het is soms wel leuk om te zien hoeveel mensen er de VB-slogan "criminaliteit , de harde aanpak" hebben aangenomen en het VB-gedachtengoed hier tonen door zo fanatiek voor het banbeleid te gaan ... 8-)
:cheer: alle fanatieke verdedigers van permbans zijn VB'ers :cheer:

:mrgreen:

Sus Iratus 25 augustus 2009 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4294846)
Dat is zijn betrachting helemaal niet, maar nét het omgekeerde, hij weet heel goed waar hij mee bezig is - de 'zielige' luitjes die oh zo graag kapo en stasi willen spelen - te kakken zetten (een hoogtepunt in hun zielige bestaan verschaffen) - en daar slaagt hij wonderwel in, HA!:twisted:

Het klikken en laten bannen is inderdaad met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de enige manier voor enkelen hier om aan hun hoogtepunt te geraken.

Wat BesteBuurmanVriend betreft: ga zo door! Hoe meer u een bepaald selectief groepje gefrustreerde reetketelsteenbeeldhouwers laat janken over dubbelnicks en bannelingen en wat al dies meer zij, des te meer geniet ik ervan.

filosoof 25 augustus 2009 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4294819)
T'is al zover, denk ik :lol:

http://forum.politics.be/member.php?u=15714

Nummer 11 ...

filosoof 25 augustus 2009 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4294816)
Van mij niet hoor.

En daar geloof ik geen barst van aangezien ik inmiddels de stellige indruk heb gekregen dat u sardonisch lachend keer op keer op zoek gaat naar mensen teneinde die geband te krijgen, om u daarna met een meer dan bovenmatig genoegen de erkenning van enkelen, en de afschuw van velen voor uw kapogedrag te laten welgevallen.

Uw klikken & laten verbannen-gedrag doet me denken aan die etterbakjes die in elke schoolklas wel te vinden zijn. U weet wel, van die huftertjes die in het geniep het bloed onder de nagels van hun medeleerlingen halen als de meester niet kijkt, ze dan mateloos te irriteren, om daarna gelijk bij de meester te gaan klagen als diezelfde medeleerlingen moegetergd tot tegenactie overgaan. Om daarna trots als een pauw tevreden rond te kijken en te wachten op het schouderklopje van de leraar.

Slechte schoolherinneringen, Suske? En de schuld van de anderen? ja, dat kennen we.

longhorn 25 augustus 2009 01:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4294911)
Slechte schoolherinneringen, Suske? En de schuld van de anderen? ja, dat kennen we.

In mijn tijd waren het vooral de klikkers die terecht met slechte herinneringen huiswaarts keerden. Sommigen hebben duidelijk niet genoeg afgezien vermits ze het in het latere leven nog altijd nodig achten. Misschien is het wel een aangeboren afwijking...

Pølle 25 augustus 2009 02:32

Kan iemand eens uitleggen wie die carlgustaaf eigenlijk is, waarom hij geband is, en waarom hij steeds wederkeert? Ik heb hem hier precies nooit geweten.

The Syndrome 25 augustus 2009 09:23

Het is me hier wel een raar forum , die is die , hebt ge boel met enen dan vliegen er nog een paar in uwen nek en die beginnen elkaar nog eens complimentjes toe te werpen ook , dat zijn dan wellicht nicks van elkaar.
Vreemd , of ze staan op ieders negeerlijst en wortelen tegen zichzelf of ze memmen tegen hun eigen nicks :lol:

Duvelke 25 augustus 2009 09:50

man man hoe zielig wel niet om telkens terug te komen...en telkens terug geband te worden :lol:

Txiki 25 augustus 2009 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 4295089)
Het is me hier wel een raar forum , die is die , hebt ge boel met enen dan vliegen er nog een paar in uwen nek en die beginnen elkaar nog eens complimentjes toe te werpen ook , dat zijn dan wellicht nicks van elkaar.
Vreemd , of ze staan op ieders negeerlijst en wortelen tegen zichzelf of ze memmen tegen hun eigen nicks :lol:

Wat is "wortelen tegen zichzelf"?

bgf324 25 augustus 2009 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4294821)
Hoe kunnen de mods eigenlijk iemand bannen als die persoon een ander IP heeft ? Dan is er toch geen bewijs dat het een dubbelnick is ??? :?

Kun je met firefox je IP-adres niet zeer gemakkelijk wijzigen?

Firestone 25 augustus 2009 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4294821)
Hoe kunnen de mods eigenlijk iemand bannen als die persoon een ander IP heeft ? Dan is er toch geen bewijs dat het een dubbelnick is ??? :?

De mods van politics.be zijn onfeilbaar en alleswetend.

manta 25 augustus 2009 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4295357)
De mods van politics.be zijn onfeilbaar en alleswetend.

Klopt niet , anders zouden ze goede punten hebben in de forumquiz ... 8-)

Dronkoers 25 augustus 2009 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4295401)

Firestone 25 augustus 2009 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4295401)

Volgens duveltje382 hebben ze dat dan ook!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be