![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is soms wel leuk om te zien hoeveel mensen er de VB-slogan "criminaliteit , de harde aanpak" hebben aangenomen en het VB-gedachtengoed hier tonen door zo fanatiek voor het banbeleid te gaan ... 8-)
:cheer: alle fanatieke verdedigers van permbans zijn VB'ers :cheer: :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat BesteBuurmanVriend betreft: ga zo door! Hoe meer u een bepaald selectief groepje gefrustreerde reetketelsteenbeeldhouwers laat janken over dubbelnicks en bannelingen en wat al dies meer zij, des te meer geniet ik ervan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand eens uitleggen wie die carlgustaaf eigenlijk is, waarom hij geband is, en waarom hij steeds wederkeert? Ik heb hem hier precies nooit geweten.
|
Het is me hier wel een raar forum , die is die , hebt ge boel met enen dan vliegen er nog een paar in uwen nek en die beginnen elkaar nog eens complimentjes toe te werpen ook , dat zijn dan wellicht nicks van elkaar.
Vreemd , of ze staan op ieders negeerlijst en wortelen tegen zichzelf of ze memmen tegen hun eigen nicks :lol: |
man man hoe zielig wel niet om telkens terug te komen...en telkens terug geband te worden :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be