![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je gaat het hem wel moeten uitleggen, MT. Humor is ook aan hem niet besteed.
|
Citaat:
Nu heb je me echt compleet liggen, hoor... Waaw wat ben je slim, zeg. Ikke da nie snap allemaal... :lol: |
Citaat:
Het vaccin, dat zit in uzelf: het noemt "een hart". |
Wat een proza!
Nee, serieus Turkje. Ik meen je al een beetje te kennen van dit forum en draag je geen slecht 'hart' (heb je hem?) toe. Maar je kunt mij op dit forum niet overtuigen dat de grote meerderheid van de moslims in de wereld ons (de ongelovige) geen slecht 'hart' toedragen. Je kunt misschien beter je energie in hen stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Romantiek is voor wijven en homo's! |
Citaat:
![]() |
De dichter van dienst, bij het Vlaams Blok :lol: :lol:
Citaat:
|
Citaat:
Zo is het beste kaklinkscher! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog nooit zo'n hilarisch ventje meegemaakt... :lol: |
U stelt de antwoorden zodanig op dat het onredelijk is te stemmen voor om het even welke van de drie mogelijkheden. Zoals mijn medeforummers gezegd hebben: kinderachtige onzin en tevens tijdverspilling waarvan ik me afvraag wat ik hier momenteel aan het antwoorden ben.
De eerste vraag is: wat verstaat men onder racisme? Het zogenaamde antropologische aspect erin is niet altijd gelijk aan denegratie onder bepaalde ethnische groepen. Het is waar dat het met verkeerde inzicht een gevaarlijke wetenschap is, doch zou zonder WOII het merendeel heilig in mensenrassen gelooft hebben hier, me dunkt. |
Citaat:
Ten tweede, u bent voor de doorsnee-forummer zelf ook moeilijk verstaanbaar met uw dure worden als antropologisch en denegratie. Maar u wenst waarschijnlijk dan ook alleen te spreken met "mensen van uw niveau". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be