Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Is racisme wel fout? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12773)

dUSK 29 oktober 2004 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Iets met pot, ketel en zwart.

Meer iets van "fight fire with fire".

dUSK 29 oktober 2004 15:19

Citaat:

Bent u volwassen?

Volwassenheid is iets waar naar ik niet streef.

dUSK 29 oktober 2004 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MT
Tja, niet moeilijk. Hoe wil je nu dat men een onderscheidingsvermogen kan maken als ze zichzelf verbergen achter een hoofddoek.;-)

Nog van dat, MT! Touché :cheer: !!!

dUSK 29 oktober 2004 15:22

Je gaat het hem wel moeten uitleggen, MT. Humor is ook aan hem niet besteed.

headinajar 29 oktober 2004 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MT
Tja, niet moeilijk. Hoe wil je nu dat men een onderscheidingsvermogen kan maken als ze zichzelf verbergen achter een hoofddoek.;-)

Waaw, bravo! Dat is echt wel het intelligenste argument dat ik in heel mijn leven heb gehoord. Ik vind dat dit een Pulitzer prijs verdient! :twisted:

Nu heb je me echt compleet liggen, hoor... Waaw wat ben je slim, zeg. Ikke da nie snap allemaal... :lol:

Turkje 29 oktober 2004 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Ik ben daar niet fier op. Het is als een ziekte waar ik liever vanaf zou zijn. Vraag uw moslimbroeders mij het vaccin te brengen.

Waarom dat bezittelijk voornaamwoord?

Het vaccin, dat zit in uzelf: het noemt "een hart".

dUSK 29 oktober 2004 15:51

Wat een proza!

Nee, serieus Turkje. Ik meen je al een beetje te kennen van dit forum en draag je geen slecht 'hart' (heb je hem?) toe.

Maar je kunt mij op dit forum niet overtuigen dat de grote meerderheid van de moslims in de wereld ons (de ongelovige) geen slecht 'hart' toedragen.

Je kunt misschien beter je energie in hen stoppen.

MT 29 oktober 2004 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Waaw, bravo! Dat is echt wel het intelligenste argument dat ik in heel mijn leven heb gehoord. Ik vind dat dit een Pulitzer prijs verdient! :twisted:

Nu heb je me echt compleet liggen, hoor... Waaw wat ben je slim, zeg. Ikke da nie snap allemaal... :lol:

Echt? Ocharme....:-(

CyberpunX 29 oktober 2004 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Uw sugestie is walgelijk beste volksveraderlijke collabo-kaklinkscher!

U may call me GREY :mrgreen:

witenzwart 2 november 2004 09:02

Citaat:

Waarom dat bezittelijk voornaamwoord?

Het vaccin, dat zit in uzelf: het noemt "een hart".

Beste softie moslim-neuker, ga nog maar wat verder naar de troetelbeertjes kijken terwijl uw vriendje aan uw geslachtsdeel zuigt. Wij echte mannen zullen uw soort wel 1 voor 1 hun gezicht verbouwen.

Romantiek is voor wijven en homo's!

Raf 2 november 2004 10:11

Citaat:

Wij echte mannen zullen uw soort wel 1 voor 1 hun gezicht verbouwen.

:rofl: :rofl: :rofl:

Pietje 2 november 2004 10:34

De dichter van dienst, bij het Vlaams Blok :lol: :lol:

Citaat:

Beste softie moslim-neuker, ga nog maar wat verder naar de troetelbeertjes kijken terwijl uw vriendje aan uw geslachtsdeel zuigt. Wij echte mannen zullen uw soort wel 1 voor 1 hun gezicht verbouwen.
Romantiek is voor wijven en homo's!

witenzwart 2 november 2004 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
De dichter van dienst, bij het Vlaams Blok :lol: :lol:

"Wanneer rechts zal opstaan, zal Islam en zijn collabo vergaan!"

Zo is het beste kaklinkscher!

Raf 2 november 2004 15:11

Citaat:

Zo is het beste kaklinkscher!

Jampie 2 november 2004 15:13

Citaat:

Wat wil je daarmee zeggen ??

Raf 2 november 2004 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Wat wil je daarmee zeggen ??

Dat hij hoogstpersoonlijk den linkschen volkschverrader over den kling zal jagen. :lol:

witenzwart 2 november 2004 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dat hij hoogstpersoonlijk den linkschen volkschverrader over den kling zal jagen. :lol:

Inderdaad, beste Ventkont!

Raf 2 november 2004 15:22

Citaat:

Inderdaad, beste Ventkont!

Nog nooit zo'n hilarisch ventje meegemaakt... :lol:

Scarabaeida 2 november 2004 20:42

U stelt de antwoorden zodanig op dat het onredelijk is te stemmen voor om het even welke van de drie mogelijkheden. Zoals mijn medeforummers gezegd hebben: kinderachtige onzin en tevens tijdverspilling waarvan ik me afvraag wat ik hier momenteel aan het antwoorden ben.

De eerste vraag is: wat verstaat men onder racisme? Het zogenaamde antropologische aspect erin is niet altijd gelijk aan denegratie onder bepaalde ethnische groepen. Het is waar dat het met verkeerde inzicht een gevaarlijke wetenschap is, doch zou zonder WOII het merendeel heilig in mensenrassen gelooft hebben hier, me dunkt.

dUSK 3 november 2004 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
U stelt de antwoorden zodanig op dat het onredelijk is te stemmen voor om het even welke van de drie mogelijkheden. Zoals mijn medeforummers gezegd hebben: kinderachtige onzin en tevens tijdverspilling waarvan ik me afvraag wat ik hier momenteel aan het antwoorden ben.

De eerste vraag is: wat verstaat men onder racisme? Het zogenaamde antropologische aspect erin is niet altijd gelijk aan denegratie onder bepaalde ethnische groepen. Het is waar dat het met verkeerde inzicht een gevaarlijke wetenschap is, doch zou zonder WOII het merendeel heilig in mensenrassen gelooft hebben hier, me dunkt.

Ten eerste, u HOEFT niet mee te doen, hoor. Maar het is zo dat men de vragen een beetje moet weten aan te kleden, anders reageert er geen kat op. Probeert u het maar eens op uw manier en bekijk het resultaat.

Ten tweede, u bent voor de doorsnee-forummer zelf ook moeilijk verstaanbaar met uw dure worden als antropologisch en denegratie. Maar u wenst waarschijnlijk dan ook alleen te spreken met "mensen van uw niveau".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be