![]() |
Ach Niessen & andere Nederlanders, laat je niet zo opnaaien.
BWarrior is waarschijnlijk gewoon een (professionele) trol, net als veel andere Belgicisten op dit forum (dat een .be forum is, Belgisch, geen garantie dat u hier per sé veel meningen gaat aantreffen die pro-Nederlands of pro-vlaams zijn). Dat hoort nu eenmaal bij het internet anno 2009. Helaas pindakaas. Dit getrol is echt niet beperkt tot dit forum. Wat zich vorig jaar op de Koffiekamer van www.iex.nl afspeelde was nog vele malen erger. Iedereen die weggepest moest worden is daar inmiddels weggepest. |
Citaat:
Voor het overige ben ik met u en de anderen in goed gezelschap. Ernst |
Citaat:
Moe nie so simplistisch syn nie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees voor jou dat het daarvoor echter te laat is. Suggestie: kom binnen een paar weken terug, met een nieuwe schuilnaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan ook een fout - een kemel, een misstap, een stommiteit - zijn. |
Bwarrior,? ? ? Ahahahaha..wat een grap ben jij.....je gaat toch niet beweren dat dat achterhaalde koninkrijkje van profiteurs,wielertoeristjes, perverten, azijnpissers en beenhouwerszonen superieur is aan een handelsnatie als Nederland???? Zouden jullie Belgen wel een onderbroek aan hebben???:rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens verkies ik vrijpostig boven achterbaks. |
Citaat:
En gelukkig draagt u dat uit. |
Citaat:
|
Trolfight!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begrijp niet wat er zo grappig is, mijnheer. Uw gebiedsdeel doet er best aan om de uitgestoken hand van het Belgische Volk te aanvaarden, zodat u en uw landgenoten aan deze sterke hand richting democratie kunnen wandelen.
|
België heeft al eerder aan beschavingswerk gedaan, weet u. We werden er vrij goed in.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be