Rr00ttt |
14 september 2009 02:53 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
(Bericht 4331865)
Ja maar, heeft de partij dat niet nodig als volkstribuun-partij?
.
|
Ik denk dat een partij best geleid wordt door een rationeel én idealistisch persoon. Ik kan me inbeelden dat zo iemand tot het besluit komt waartoe ze gekomen zijn. Dat volstaat voor mij.
Citaat:
(Bericht 4331865)
Het lijkt nu louter een anti-hoofddoekenpartij geworden. Nu na Patrick Janssens ook de top van het Gemeenschapsonderwijs een hoofddoekenverbod afkondigt, wat is dan nog de rol van het VB?
|
Ik denk dat het programma van het VB wel andere aspecten heeft dan een hoofddoekenverbod tijdens de lesuren op school, niet? Ik wil best discussiëren maar een beetje serieus blijven aub.
Citaat:
(Bericht 4331865)
Jean-Marie Le Pen heeft zich nooit een iota van de poco-media aangetrokken. En juist daardoor heeft hij zich in de laatste jaren veel respect verworven, tot aan de linkerzijde en de immigranten toe.
|
Misschien is er toch wel een wezenlijk verschil in de opvattingen van Le Pen en het VB op sommige vlakken? Ik zie niet goed in waarom dat dit minder logisch zou zijn dan uw idée fixe dat het VB en Le Pen aan elkaar gelijk moeten zijn, maar dat het VB dat niet openlijk durft te zeggen.
Ik ken Le Pen alleszins onvoldoende om me er een mening over te vormen.
|