Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Waarom politiek-correcten bepaalde topics boycotten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128564)

SDX 21 september 2009 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4347446)
Wie is hij eigenlijk? Is er iets bekend over zijn persona?

Persona non grata!

Wist je trouwens dat op 21 september 2001, precies 8 jaar geleden Deep Space 1 op exact 2.200 km. van de komeet Borelly vloog?

Hier vliegt hij over de asteroïde Braille.

...en dit is die befaamde komeet Borelly, foto gemaakt door Deep Space 1:

grimbergen 21 september 2009 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4342900)
Sterker nog: orka's zijn dolfijnen !!!

Orkas zijn dolfijnen maar zijn vooral de natuurlijke vijanden van de tuimelaar. Ook al is deze laatste een dolfijn. Net zoals de moslims de natuurlijke vijanden zijn van allen die een andere mening hebben. Wat niet uitsluit dat een moslim de natuurlijke vijand van een gematigde moslim is. 8-)

abou Anis 21 september 2009 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4347804)
Orkas zijn dolfijnen maar zijn vooral de natuurlijke vijanden van de tuimelaar. Ook al is deze laatste een dolfijn. Net zoals de moslims de natuurlijke vijanden zijn van allen die een andere mening hebben. Wat niet uitsluit dat een moslim de natuurlijke vijand van een gematigde moslim is. 8-)

Bericht gerapporteerd met volgende mededeling:

"Het ontmenselijken van groepen mensen is een strategie die door racisten al eeuwenlang wordt toegepast om hun vergif te verspreiden..."

Paulus 21 september 2009 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4348058)

"Het ontmenselijken van groepen mensen is een strategie die door racisten al eeuwenlang wordt toegepast om hun vergif te verspreiden..."

Ontmenselijken? Racisten?

Grote vraagtekens als je het mij vraagt.

En een typisch voorbeeld van hoe de politiek correcten bepaalde topics boycotten.

Paulus.

SDX 22 september 2009 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 4348121)
Ontmenselijken? Racisten?

Grote vraagtekens als je het mij vraagt.

En een typisch voorbeeld van hoe de politiek correcten bepaalde topics boycotten.

Paulus.

Bahnee gij, die PoColieten hebben al zo weinig om blij te zijn, hun multiKul-sprookje is in elkaar gestort, neem ze die allerlaatste vreugde nu toch niet af - het 'rapporteren/melden/aangeven - maakt misschien de hele week goed!:lol:

willem1940NLD 22 september 2009 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4347804)

Je plaats weten in de voedselcyclus ...

grimbergen 22 september 2009 16:17

Citaat:

Het ontdolfijnen van de orka is ontdierlijk. Nu zal u zeggen ik ontdierlijk niemand. Dan is mijn reactie ik ontmenselijk niemand. De grootste racisten die ik ooit ben tegengekomen zijn de moslims zelf. Met hun haat tov honden en varkens. Waarbij mijn kinderen werden ontmenselijkt door moslims omdat ze van honden hielden. Probeer dat maar eens te plaatsen in uw linkse hersenhelft.

longhorn 22 september 2009 17:47

Citaat:

En aan wie gerapporteerd? De meester van het 4e leerjaar?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be