![]() |
Abou!
ABOU ,moeders mooiste gaat hier de dienst uitmaken!!!
We liggen weer in een breuk (LACHEN) Ga naar LIBBANON kerel!! Foert ,weg !! |
Gooi Ze Dan Uit Het Land !!
Citaat:
Stamp hem en de zijn club dan naar zijn idiotenland. En zo vlug mogelijk. |
Citaat:
En waarom is Libanon een idiotenland? Zijn alle Libanezen misschien idioten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Abou
Citaat:
ENKEL DE "" GEWONE "" MENSEN ALDAAR ,DIE ZIJN HET GROOTSTE SLACHTOFFER VAN DIE PALJASSEN!! Mister ABOU is naar libbanon geweest......niet om op het strand te liggen zonnen,WAT DEED DIE KEREL DAAR????? Daarna komt hij gewoon weer naar het Belgenland......niks aan de hand!!! En ja "WIJ "zijn ook "IDIOTEN" om zo kerels in het land te houden. |
Citaat:
Sta dus mooi je geld maandelijks af. Want daar dien je voor. Dat is je enige nut. |
Aan Nirika
Citaat:
Dat is geen citaat van mij. Gelieve je onvermogen tot een concrete reactie niet te verdoezelen door mij woorden in de mond te leggen. Met dank. |
Abou
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij moet al met al die vrouwen hebben gesproken, om op deze manier over hun intenties te spreken. Zolang het niet jouw hoofd is dat ze bedekken, heb je geen recht hun klederdracht te verbieden. |
Citaat:
En wie plaatst die dictators daar? Zeer vaak de Westerse elites: Pinochet, aan de macht gekomen dankzij een coup gesteund door de CIA. Mobuttu, aan de macht gekomen nadat Lumumba vermoord is, met medeweten van Boudewijn en de CIA. Saddam Hoessein, jarenlang een hand boven het hoofd gehouden, vooral door de Britten. Idem de Duvaliers, Jorge Videla, Fujimori etc. Tot op vandaag gaat dat soort praktijken door, de huidige president "Mel" Zelaya is afgezet wegens te links, en de VS laten rustig Roberto Micheletti presidentje spelen in Honduras. |
Citaat:
Ik begrijp dat wel ze zich willen bedekken als je zo lelijk als de nacht bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige dat er daar gezegd wordt, dat betrekking heeft op een huwelijk is: Citaat:
|
Citaat:
Heeft deze trouwens ook niet de dubbele nationaliteit nog? Welnu,dat men ook dara eens wat aandoet,te kiezen welke,te nemen of te laten. |
Citaat:
En als je dat niet doet verlies je alle recht op zeuren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be