![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Belgische breinen "font la java". De krekel en de mier, weet je wel... (Open doel, schop...) |
Citaat:
Dan kunnen we hier verder over de afhandeling van het dossier BHV discussiëren. Die 'afhandeling' zal op z'n minst het voordeel hebben dat er de komende maanden een en ander 'ontmaskerd' gaat worden. Dat scheelt dan alvast in het aantal illusies dat we ons nog moeten maken, en d�*t heeft dan weer ten gevolge dat we onze mentale energie voor iets anders gaan kunnen vrijmaken. Bijvoorbeeld voor uw nieuwe topic 'over hoe "vlaamse" en "Nederlandse" "breinen" werken'. Noot van de redactie: de correcte spelling is "Vlaamse" (met hoofdletter). Vraag van de redactie: zegt dat iets 'over hoe het "brein" van Henri1 werkt'? |
Citaat:
|
Citaat:
Zie daar, Henri1, ik heb u het werk al bespaard. Is dat niet vriendelijk van mij? |
Citaat:
|
Citaat:
Die Endlösung ? Je zal zien. De Tseven plooien en N.VA kan geen afstand doen van hun Vlaamse zitjes..... Tekeningetje maken ? |
Citaat:
het is buigen of barsten voor la wallonie. wsl wordt het optie 2: 'la france! on arrivent!' klint het in koor. |
Citaat:
Juist, niets. Dus deze keer ook niet. Als U dat droevig stemt, sorry, dat was niet mijn bedoeling. |
Citaat:
de toekomst is rooskleurig, behalve voor belgie :) |
Citaat:
Er geneurt helaal niets. Er komt wel één of ander Belgisch compromis. |
Citaat:
geen geld of grondgebied of de kiezer maakt de vlaamse partijen in de federale regering af. maar geen nood: de franstalige politici kunnen altijd de regering laten vallen, herverkiezingen en dan ist ook gedaan :) |
Citaat:
>> Die 'afhandeling' zal op z'n minst het voordeel hebben dat er de komende maanden een en ander 'ontmaskerd' gaat worden. Dat scheelt dan alvast in het aantal illusies dat we ons nog moeten maken, en d�*t heeft dan weer ten gevolge dat we onze mentale energie voor iets anders gaan kunnen vrijmaken. << Wie ook 'ontmaskerd' wordt, wèlke die illusies ook zijn die we niet langer zullen moeten koesteren, we kunnen er alleen maar wel bij varen. Een tip: sommige Frans-talige politici hebben zich al een beetje laten gaan. Het had iets met *kuch* 'démocratie' te maken, maar wat ook alweer? |
Citaat:
Wordt toch eindelijk eens wakker en kom meer uit uw kot. |
Citaat:
ik daarentegen wel hoor ;) |
Citaat:
U zou beter eens nadenken over hoe een bedrijf/land gerund moet worden. Compromissen zijn voor U wellicht in uw levensfeer niet tolereerbaar ? |
Citaat:
En niet alleen om naar groezelige Baarle en ik weet niet wat vergaderingen te gaan. |
Citaat:
waarom zou ik dat ni mogen doen? |
Citaat:
Ik kom alleen hier op dit forum om U te bewijzen dat U droomt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be