![]() |
Citaat:
|
Onze President. :rofl:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hier zijn onderdanen geleerd om in gehoorzaamheid te leven ,integenstelling van het protestante en verlichte Noorden. Belgie is dus een typisch Latijns land, dat met jezuiten- methoden, onder het aureool van gehoorzaamheid en dienstbaaheid ,macht uitoefent. Daarom is van Rompuy ook de meest geschikte man voor deze Europese Functie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat mij verrassen; sommige mensen zijn "laatbloeiers".
|
Citaat:
|
Citaat:
Arm Vlaanderen, je mag em hebben, jouw trots... |
ik kan mij niet herinneren om herman van rompuy ooit te hebben gekozen als president van europa en dus is hij niet mijn president
het is de bilderbergers hun president http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20091114_001 - een marionet van de superrijken die schijnbaar weer eens de nazitoer op willen gaan |
Citaat:
Velen hebben ,of een facisties verleden of en communisties verleden. Dus de meeste staatshoofden willen gewoon de heerser zijn. Daarom hebben ze Rompuy gekozen, want hij doet het liefste niets. En zo ploegt Europa voort. Erg veel zullen ze niet oogsten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had niet de indruk dat ik ooit op Sarkozy of Merkel kon stemmen. |
Een beklonken zaakje dat snel de wereld uit moest. Liefst met een makkelijke politieke figuur. Wat is er politiek makkelijker dan een Belg?
|
Citaat:
De macht nemen , door je gehoorzaam voor te doen. Zo is de paus ook aan zijn job gekomen. |
Citaat:
Hopelijk niet tot in de eeuwigheid. |
Citaat:
|
cookie monster for president!
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be