![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: Go Rumpy! :cheer:
|
Bon goed .
Dan komen er toch verkiezingen , zoals in een echte democratie ( en zoals het moet ) ?? Of ben ik verkeerd ?? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest hebben die lijntjes just niks implicatie. Het maakt niet uit welke definitie of criteria ge aan die lijntjes wilt toekennen, er zijn altijd lijntjes te trekken die aan exact dezelfde voorwaarden voldoen. Hoe dictators (hier gedefinieerd als alle politici) zich organiseren, is een kwestie van vorm. Een vorm waarbij die lijntjes dikwijls als rechtvaardiging opgevoerd worden, tot op het religieuze na. Maar wat hen dictators maakt, is overal en altijd hetzelfde, ongeacht van die lijntjes. De overgang van grenzen als een puur militair gegeven naar iets dat gelegitimeerd wordt op allerlei filosifisch dubieuze manieren is daarbij een merkwaardige historische evolutie. |
Citaat:
Ik denk niet dat de Turken daar ook zo over denken. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag mij nu gewoon af, of hij weer gaat zeggen: de crisis, we moeten niets doen we hangen af van europa zeker ?
Ik zou zeggen Herman: de crisis, nu zul je moet bewijzen dat uw cursus economie iets waard is. |
Citaat:
Die ze huis is allang afbetaalt hoor.:roll: |
Nee . Ben al 22 jaar "belg" .
Het is ronduit schandalig dat er weer volop wordt onderhandeld achter gesloten deuren voor een nieuwe premier . Als ik sommige reacties lees in kranten ( en nieuwsberichten ) dan vindt iedereen het normaal dat een paar mensen zomaar mogen beslissen wie de nieuwe premier wordt . Leterme die terugkeert is gewoon te zot voor woorden . BHV ligt binnenkort terug op tafel ( of weer een nieuw belangenconflict ) . In 2011 verkiezingen waar weer de zelfste mensen verkozen worden of een paar topmannen die ergens vandaan worden gehaald zonder op een lijst te staan . "Iedereen" vindt dat blijkbaar normaal... Ik ben nu absoluut niet een intelligente persoon op vlak van politiek enzo maar bij mij rinkelt het belletje al langer dan vandaag . Blijkbaar willen de burgers maar niet beseffen dat dit niet kan . |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Gefeliciteerd Meneer Van Rompuy! Ik wens hem veel succes! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis mss wel historisch.
Binnen 250 jaar spreken we over hem mss zoals over Washington nu :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be