![]() |
Citaat:
Staat er soms iets in de forumregels waarom die avatar van Raf niet zou mogen? |
Citaat:
Vroeger wel, maar toen hebben ze het verbod op schunnigheden eruit gehaald. Niettemin, er staat nog steeds, onder punt 2: Beleefdheid is eesentieel voor een goede discussie. Nu is het laten zien van een bloot gat aan iedereen zeker niet zo beleefd. Het bevordert op zich ook niet meteen ook niet de discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?u=12746 |
Citaat:
|
Citaat:
U kan naar uw opties gaan. En daar staat duidelijk: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maw als je niet voortdurend oog in oog wil staan met het bloot gat van Raf dat moet je alle Avatars van iedereen wegflitsen8O
|
Citaat:
Ge moet niet zo klagen, of wel doet ge er iets aan, of wel laat ge het vallen. Uw zelf ongelukkig maken heeft geen enkele zin. Ge doet alsof het iets verschrikkelijks is. Dan is het uitvinken van profiel-afbeeldingen een goede optie. Dat wil nu ook weer niet zeggen dat het de enige optie is, zoals ge tracht te doen uitschijnen. Er zijn genoeg browsers met plugins waarmee ge heel gericht uw internetpagina's kunt filteren. Er zijn zelfs proxy gebaseerde filters waarmee ge elke stukje inhoud kunt filteren, dus ook IE kunt ge aanpakken. Zelf heb ik bijvoorbeeld twee waarschuwingen opgelopen. Die staan prominent mijn gebrukersinstellingen te ontsieren. Ik heb die netjes weggefilterd. Zo moeilijk is dat allemaal niet. Nogmaals. Uw zelf ongelukkig maken over iets banaals dat ge zelf kunt oplossen heeft geen enkele zin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voil�*, alvast één van uw problemen met deze site opgelost. Zonder dank. |
Citaat:
|
Nog nooit een bloot mannengat gezien ofzo? Zoveel is daar niet aan te zien, hoor.
|
Citaat:
Aan de voorkant ook niet, helemaal niets zelfs. |
Spoorloos verdwenen threads
Nog een draad van mij verdwenen: namelijk
"Kwoteer moderatie" Mijn draad waarin ik opkom voor het toekennen van een eigen knipkrediet aan forummers (omdat moderatie zijn werk niet goed genoeg doet) is ook al weggehaald. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be