Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Pearl Jam sluit Rock Werchter 2010 af ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=132258)

Pietje 8 december 2009 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 4482294)
²

Trouwens ook zowat de enige groep die de grunge-periode (letterlijk en figuurlijk) overleefd heeft en zelfs helemaal ontgroeid is.

Absoluut, en die hele "Grunge-periode" begin jaren negentig was een verademing na die "verschrikkelijke rock'n roll-loze eighties" . 8-)

Zwartengeel 8 december 2009 14:05

Citaat:

²

Trouwens ook zowat de enige groep die de grunge-periode (letterlijk en figuurlijk) overleefd heeft en zelfs helemaal ontgroeid is.

De nieuwe Alice In Chains nog niet gehoord?

Pølle 8 december 2009 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4481669)
Het is een vervlakking van het concept "concert" vooral door massaal veel toeschouwers, een hoop mensen die je NIET wil horen en de marginale sfeer die op zo'n weide heerst.

Misschien moet je dan maar eens naar een ander festival gaan dan dat hypercommerciële, belachelijk dure, puberale kutfestival waar ze de moeite nog niet nemen om meer dan twee podia neer te poten.

:|

Pølle 8 december 2009 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4481716)
Therapy! Het bestaan van die groep was ik al compleet vergeten. Vond ik als tiener nochtans best goed.

Afgelopen zondag nog gezien 8-).

Djiezes 8 december 2009 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4482339)
De nieuwe Alice In Chains nog niet gehoord?

Nee. Stellen die zonder Layne Staley eigenlijk nog iets voor?

Fatalistische fakir 8 december 2009 14:31

Citaat:

²

En toch zijn ze altijd even hard blijven zagen.
Sterk! ;-)

Djiezes 8 december 2009 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fatalistische fakir (Bericht 4482380)
En toch zijn ze altijd even hard blijven zagen.
Sterk! ;-)

Moet jij niet naar Clouseau ofzo? ;-)

Fatalistische fakir 8 december 2009 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 4482395)
Moet jij niet naar Clouseau ofzo? ;-)

Die zagen idd een tikkeltje minder, maar neen, bedankt :-)

Zwartengeel 8 december 2009 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 4482365)
Nee. Stellen die zonder Layne Staley eigenlijk nog iets voor?

Absoluut! Ik heb ze een paar jaar terug al eens gezien op een festival in Nederland. Het ziet er op het eerste zicht wel raar uit, met die neger met zijn afrokapsel, maar het klinkt nog steeds helemaal op en top als Alice In Chains, zowel qua muziek als qua zang. De nieuwe plaat hoeft voor mij zelfs nauwelijks onder te doen voor 'Dirt'. O ja, voor de aardigheid: er staat zelfs een gastbijdrage op van Elton John op piano. 8-)

Fatalistische fakir 8 december 2009 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4482298)
Absoluut, en die hele "Grunge-periode" begin jaren negentig was een verademing na die "verschrikkelijke rock'n roll-loze eighties" . 8-)

Ik vond grunge grappig en schattig.
Al die dramatiek zonder ironie.
Beetje zoals de cold wave.

IronChef 8 december 2009 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pølle (Bericht 4482356)
Misschien moet je dan maar eens naar een ander festival gaan dan dat hypercommerciële, belachelijk dure, puberale kutfestival waar ze de moeite nog niet nemen om meer dan twee podia neer te poten.

:cheer: Pølle :cheer:

BigF 8 december 2009 19:24

Ik ben ooit wel een paar keer op werchter geweest maar daar herinner ik me precies niet veel meer van...
't Was nog in den tijd dat er maar 1 podium was maar ik zou zelfs niet meer weten wie afsloot toen.

Txiki 8 december 2009 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pølle (Bericht 4482356)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pølle (Bericht 4482358)
Afgelopen zondag nog gezien 8-).

:cheer: let's rock

Zwartengeel 9 december 2009 06:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4483002)
Ik ben ooit wel een paar keer op werchter geweest maar daar herinner ik me precies niet veel meer van...
't Was nog in den tijd dat er maar 1 podium was maar ik zou zelfs niet meer weten wie afsloot toen.

Vertel dat aan de jeugd van tegenwoordig en ze gaan denken dat je hallucineert. 'Een festival met maar één podium, dat kan toch niet?'

Dronkoers 9 december 2009 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4483839)
Vertel dat aan de jeugd van tegenwoordig en ze gaan denken dat je hallucineert. 'Een festival met maar één podium, dat kan toch niet?'

Nu noemen ze dan een "fuif" ofzo ;-)

BigF 9 december 2009 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4483839)

Ze weten niet wat ze missen.
Je plofte ergens neer op de weide, duidde een vrijwilliger aan om drank te halen (het ADHD-konijn van de groep) en volgde heel de dag zittend of liggend het festival. Er liepen toen immers nog geen hordes heen en weer dravend festivalvolk rond, er was immers niks naast het hoofdpodium om u naartoe te haasten. Veel rustiger dus. 's Avonds had je alle groepen, van begin tot einde, gezien. Niet twee groepen helemaal en zestien voor een kwart. Na het festival stapte je in de auto en 's avonds sliep je in je eigen bed. Niet onder een pas leeggeroofd tentzeil waar overdag vijf man over is gevallen en waar drie cm water in staat.
Dat waren festivals.

En nu ga ik mijn looprek kuisen.

Txiki 9 december 2009 09:05

In die tijd kenden we de sluipwegen nog om binnen te geraken zonder ticket. We kenden de omgeving immers door en door en kenden de zwakke schakels in de afsluitingen. Nu kennen we die omgeving nog altijd door en door, maar heeft de organisatie de beveiliging en bewaking ferm opgedreven. Ge geraakt niet meer in de buurt, nu.

Dronkoers 9 december 2009 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4483925)
Ze weten niet wat ze missen.
Je plofte ergens neer op de weide, duidde een vrijwilliger aan om drank te halen (het ADHD-konijn van de groep) en volgde heel de dag zittend of liggend het festival. Er liepen toen immers nog geen hordes heen en weer dravend festivalvolk rond, er was immers niks naast het hoofdpodium om u naartoe te haasten. Veel rustiger dus. 's Avonds had je alle groepen, van begin tot einde, gezien. Niet twee groepen helemaal en zestien voor een kwart. Na het festival stapte je in de auto en 's avonds sliep je in je eigen bed. Niet onder een pas leeggeroofd tentzeil waar overdag vijf man over is gevallen en waar drie cm water in staat.
Dat waren festivals.

En nu ga ik mijn looprek kuisen.

Is dat niet voor de thuisverpleging? ;-)

Eberhard Leclerc 9 december 2009 13:55

Opa vertelt.....

Wat een gezeur van oude mannen in deze draad.

Mitgard 9 december 2009 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4484235)
Opa vertelt.....

Wat een gezeur van oude mannen in deze draad.

deze draad gaat over muziek.
niet echt jouw ding hé eberhard.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be