![]() |
Citaat:
|
Te veel dope gesmoord ? zeker ?
naar t schijnt wil het dan na een poosje allemaal nie zo goe meer mee... |
Citaat:
|
Citaat:
Nergens staat dat 'links' daarvoor verantwoordelijk is. Kijk eens in de spiegel, en zeg mij eens, hoe staat uw paardenbril? |
Benieuwd of de moderatoren ook de persoonlijke aanvallen van onze rode lantaarn zullen veroordelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De strijd voor uw stijgende aandelen zeker. |
Citaat:
Ja als je met een maquette van de domo van milaan, op de kop van de "great leader" gaat slaan, terwijl die net een speech voor zijn volgelingen heeft gegeven, moet ge niet verschieten dat za u nie zomaar gaan laten lopen... zeker niet in Italie, da zijn hier allemaal rap geiriteerde tempramentvolle mannekes. Als Berlus ergens komt zijn er altijd een pak bodyguards en veiligheids pipo`s in de buurt, tot sluipschutters op de daken toe. ze lachen niet met die kerel zijn veiligheid, dat hij dat beeldje op zijn appel gekregen heeft, gaat iemand nen serieusen uitleg kosten. Dat den Berlusconi, nen gangster, profiteur, klote politieker is, daar is iedereen het wel over eens, en ik vind het ook best wel geinig dat er hem iemand een goei lap verkocht heeft, zo een klootzakken kunnen eigenlijk niet genoeg kletsen krijgen. Het enige is natuurlijk dat het hier wel om een democratisch verkozen staatshoofd gaat, en dat zijn concurentie eigenlijk al niet veel beter is. Hier werkt niks zonder corruptie of omkoperij... maar dat spreekt het natuurlijk niet goed. |
Citaat:
|
Citaat:
nu nog een beetje wachten en de holocaust was ook de schuld van de linksen.. |
Zijn we niet een beetje vroeg met conclusies? Voor zover ik weet en ik weet dus blijkbaar niets, is een motief niet voorhanden maar enkel het feit dat de dader al een tijdje worstelt met psychische problemen.
|
Laten we hopen dat hiermee Berlusconi's verstand opnieuw is opgestart na een lange periode van aftakeling.
|
Altijd oppassen geblazen met linksen in de buurt...
|
Citaat:
(ik kan me al een paar standaard antwoorden inbeelden, maar probeer intellectueel eerlijk te antwoorden als het enigszins mogelijk is) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Links. Rechts. Het schouwspel is interessanter vanop de zijlijn. Knok er maar op los.
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be