![]() |
ik schrijf mijn dromen op, als ik eraan denk, omdat ik soms nogal eigenaardige dromen heb zoals bv. (ik heb teelballen) heb ik al eens gedroomd dat ik zwanger was van het kind van mijn zus en haar lief en ja ik ben ook bevallen in die droom, op welke wijze wil je echt niet weten. Mijn voorhuid was erg elastisch dat kan ik er wel bij zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brrrrr. |
Citaat:
|
Altijd maar die nachtmerries van die ex, na twintig jaar.
Die heeft wel een behoorlijke indruk nagelaten op mijn onbewuste. |
Citaat:
|
Ik kan u verzekeren dat het een echte droom was en nog wel een zeer mooie droom, in tegenstelling zoals velen zouden verwachten. Maar spitsvondig was het niet, ik beslis namelijk in tegenstelling tot luciede dromers, niet hoe mijn droom zich evolueert.
|
-----------------Largo W ---------------------
Pieke ----- Firestone--- Nynorsk -------Ambiorix ----------------------Heftruck---------------------- -----Jazeker------------------------------Voltian--- ---------------------Grievous------------------------- ------------Superstaaf------Weezer---------------- |
Aha mooi zo. En wat wil je hiermee bereiken Jedd?
|
Laatst werd ik eens wakker, ik stond in het midden van mijn kamer, en was tegen de muren aan het duwen omdat ik droomde dat die gingen in elkaar schuiven en mij verpletteren...
|
Citaat:
|
O ja:
:cheer: Jedd :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gedroomd dat ik een aantal forumleden aan het meppen was...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be