viaSanctus |
29 januari 2010 03:59 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC
(Bericht 4570395)
Excuseert u mij, maar ik ben 51 en heb nooit mensen met messen bedreigd. Persoonlijk heb ik zelfs nooit wapens gehad. Ik heb altijd respect gehad voor mensen, voor ALLE mensen.
Maar voor 'mensen' die anderen het leven verzuren, de politie uitdagen, wetten aan hun laars lappen, dat zijn geen mensen meer.
Trouwens, ik ben zelf 2 keer bedreigd op straat door die volgens u ongevaarlijke jongeren. Als ik op straat loop en ik kom mensen tegen, dan zeg ik steeds op vriendelijke wijze een goeiedag.
Als je dat zou doen bij die jongeren dan hoef je zelfs niet eens te kijken of je krijgt problemen. Ze geven mij geen kans om hen vriendelijk te bejegenen.
|
Net zoals de meeste allochtonen welke nooit iemand met een mes hebben bedreigd. Maar mensen zoals dewelke u aanhangt geven onrechtstreeks wel het idee aan de bevolking dat de meerderheid zo is. Het is gewoon een knap staaltje man gedachtemanipulatie en u staat er onschuldig bij te kijken.
Neen u generaliseert hele grote groepen mensen, u laat uitblijken dat geen van hen ooit zal integreren en dat ze nooit zullen respect opbrengen voor de westerse normen en waarden. U staaft uw uitspraken met marginale voorbeelden uit onze samenleving welke het nieuws halen. Een allochtoon welke iemand hielp krijg je nooit te zien. Een allochtoon welke elke dag hard werkt voor zijn brood en zijn gezin krijg je nooit te zien. De talrijke scheldwoorden welke elke moslima dag in dag uit te horen krijgen, krijg je nooit zien en ga zo maar door. U weet gewoon precies wat de meeste mensen willen geloven en hoe ze bang te maken. Opjutten en stoken, meer is dat niet.
Er groeien mensen op met haat in hun hart jegens het westen en alles wat maar blank is. En onze kinderen betalen het tol van ons walgelijk gedrag. Ja, idd, walgelijk. Diplomatisch met 2 woorden kunnen we meer schade berokkenen dan een flodder welke enkel lawaaierig zijn mening verkondigt.
Nergens zeg ik dat er geen erg gevaarlijke allochtone jongeren zijn, die zijn er zeker en veel te veel. Wat mij erg stoort is uw generaliserend gedrag, en neen beste man, u mag mij vertellen wat u wil, u weet zelf heel goed hoe u denkt over allochtonen en moslims.
|