![]() |
:cheer: tetten :cheer:
liefst die van die van de Prodigy |
Citaat:
|
Mijn vrouw vroeg me vorige week, "zie je mij nog graag?"
Ik antwoorde al lachend, ik zie er wel 1000 graag, het zou wel moeten lukken dat je er niet bij bent. Gelukkig wist ze dat ik een stuk in mijn voeten had. 'K heb het wel goed moeten maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het juiste antwoord is uiteraard: Lieverdje, ik zie je zo graag dat het pijn doe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, hoeveel vrouwen zouden aan die enquête hebben meegedaan? Toch niet heel het lezerspubliek van de Flair? 't Is weer de zoveelste enquête suske, plezant om te lezen en om over te zwanzen en fantaseren. Maar daar blijft het ook bij waarschijnlijk ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het laatste jaar leren kennen dat veel mensen in elk geval weinig moraal hebben. En dat is erg jouissant.
Tegelijk zijn ze ook gemakkelijk moralistisch. Mensen zijn gewoon gemakkelijk, quoi. |
straks zelfhulpgroepen voor getrouwde vrouwen die bedrogen worden door hun minnaar.
suzanne doet haar verhaal: 'hij was gewoon een pint gaan drinken met mijn man' |
Citaat:
|
Gisterenavond tijdens een romantisch intermezzo in de jacuzzi vraagt ze langs haar neus weg "vieren we zaterdag Valentijn thuis of op een ander". Ik antwoord "Als je dat liever op een ander viert moet je dat weten, ik blijf dan wel thuis bij de katten...."
'k Heb het waarschijnlijk aan mijn rekker... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be