![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was gewoon een voorbeeld om aan te tonen dat volkeren wel degelijk hun eigen cultuur opgeven. Ik kan er nog honderd andere geven. Probeer te lezen wat er staat en te kijken naar de post waarop ik reageer... |
Citaat:
Off topic : Waarom hebt u een van mij zinnen als handtekening gekozen? |
Citaat:
U geeft nu zelf perfect aan waarom wij Vlamingen niet moeten weten van een uitbreiding van brussel ,noch een aanhechting van brussel én de hele rand bij Wallonië.... |
Citaat:
Vroeger dacht ik zelfs dat 'goesting' afstamde van 'me gusto' of 'la gusta', maar blijkbaar stamt het van het oude Franse 'gust' af. |
Citaat:
Ik heb wel vaker 'je ne parle pas flamand' mogen horen, of zelfs helemaal géén antwoord gekregen. Ik moet daar eerlijkheidshalve toch aan toevoegen dat het minder vaak gebeurt dan in de beginjaren van mijn verblijf alhier. |
Citaat:
In Amerika willen de meesten ook niet af van de Angelsaksische cultuur en willen niet terug naar de cultuur van de indianen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze over een beetje gezond verstand beschikken, trekken ze daaruit de aangewezen conclusie. |
om Belgie te redden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het komt van 'pagador'. Dit was de man uit het Spaanse leger die instond voor de betaling van de soldij. Als 'pagador' werd steeds een persoon van kleine gestalte gekozen die niet geschikt was om te vechten. Zo werden 'pagadders' synoniem voor kinderen. |
Citaat:
En zéker géén reden tot inlijving van Vlaams grondgebied bij het brussels gewest,aanpassen is het credo..... Als U in een francofone gemeente gaat wonen op Waals grondgebied zal U zich ook aan moeten passen aan de daar geldende regels qua taalgebruik bij de openbare diensten van de gemeente waar U verblijft.... |
Citaat:
De Vlaams-nationalisten willen altijd dat de anderen hun voorbeeld volgen; we verwachten automatisch een spiegelbeeld; maar zo gaat dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bedankt om je ware gezicht te laten zien ;) voor een Frans België dat aan Frankrijk toebehoort. en nu 'hop �* la niche'. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be